کد خبر: 905687
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: عملیات اجرایی و احداث چند طرح بزرگ کشاورزی در استان اردبیل با سرمایه‌گذاری دولت و بخش خصوصی آغاز شده که تلاش می‌کنیم این طرح‌ها هر چه زودتر به بهره‌براری برسد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، خلیل نیکشاد در جلسه بررسی روند اجرای طرح‌های سرمایه گذاری بخش کشاورزی در اردبیل اظهار داشت: با سرمایه‌گذاری دولت و بخش خصوصی عملیات اجرایی و احداث چند طرح بزرگ کشاورزی در این استان آغاز شده که تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم زمینه بهره‌برداری هر چه سریع‌تر این طرح‌ها را فراهم آوریم.

وی افزود: تکمیل این طرح‌ها که در قالب پایاب سدها، آبیاری مدرن، تولیدات دامی، بسته‌بندی، فرآوری و صنایع تبدیلی اجرا می‌شود تحول مهمی در جلوگیری از ضایعات محصولات کشاورزی و خروج تولیدات خام استان خواهد داشت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: جذب و تسهیل امور اجرایی برای سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی از سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی و اولویت‌های برنامه‌های استانی این سازمان است و آمادگی همکاری و تسهیل روند را داریم.

نیکشاد با تاکید بر حمایت از طرح‌های سرمایه‌گذاری بزرگ در بخش کشاورزی استان اردبیل بیان کرد: رونق و شکوفایی واحدهای بزرگ کشاورزی می‌تواند در بکارگیری نیروهای بیکار تحصیل کرده جوان نیز نقش موثری داشته باشد که با توجه به این امر تلاش و جدیت بر این است تا زمینه برای فعالیت سرمایه‌گذاراندر اینبخش را فراهم سازیم.

وی با اشاره به تولید بیش از 4.5 میلیون تن انواع محصولات زرعی، باغی و دامی در استان تصریح کرد: در زمینه تولید برخی اقلام کشاورزی نیز استان اردبیل با عملکرد مناسب و شایسته توانسته است رتبه‌های برتر کشوری را به خود اختصاص دهد که امیدواریم بهر‌ه‌برداری از طرح‌های کشاورزی در استان زمینه‌ساز تقویت فعالیت‌ها در این حوزه شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر