کد خبر: 905655
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳
آمریکا دیروز ضامن، امروز مزاحم برجام!
رزونامه اصلاح طلب شرق که صاحب تیتر تاریخی "امضای کری، تضمن است" می باشد با تلخ کامی تیتر "آمریکا بدون برجام" را انتخاب کرده است. تیتر شرق ذیل تصویر بزرگ و پایین به بالای ترامپ که در هنر عکاسی برای ارائه تصویر مقتدرانه از افراد استفاده می شود، به خوبی ذلت، عاقبت نگاه ساده لوحانه و خوش بینی مفرط غرب گرایان داخلی به آمریکا را برای ثبت در تاریخ به نمایش گذاشته است.

به گزارش جوان‌آنلاین، رسانه های اصلاح طلب که در ایام مذاکرات هسته ای و همچنین پس از توافق برجام آمریکا را کدخدا، ضامن بقای برجام، طرف اصلی در مذاکرات و... معرفی و تیتر می زدند، اما امروز در تیترهای خود آمریکا را مزاحم معرفی می کنند.
این در حالیست که «حسن روحانی»، نیز در واکنش به اعلام خروج آمریکا از برجام در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:
«شر یک بد عهد کم شد؛ برجام در صورت تامین و تضمین منافع ایران با "پنج" ادامه می‌یابد. ایران برای خنثی کردن تحریم‌های نا مشروع آمریکا، از همیشه متحد تر است.»

 

اما روزنامه اصلاح طلب اعتماد طی گزارشی درباره خروج آمریکا از برجام نوشت: «سخنان شب گذشته رييس‌جمهور امريكا به سندي ديگر در حافظه تاريخي مردم ايران تبديل شد: امريكا قابل اعتماد نيست!»

روزنامه اصلاح طلب آرمان نیز که پیش از گزراش های متعددی درباره فواید و لزوم گفتگو با آمریکا نه تنها درباره برجام بلکه در موضوعات خارج از برجام همانند موشکی و منطقه تحلیل و گزارش منتشر کرده است، اینک آمریکا را عهد شکن خوانده است. نکته جالبتر آنکه روزنامه آرمان همچنین طی یادداشتی با عنوان "برجام بدون آمریکا"، آمریکا را کشوری نان به نرخ روز معرفی کرده و نوشته است:« آمریکا نه تنها به کره شمالی بلکه به دیگر کشورها فهماند که نان را به نرخ روز می‌خورد و اینکه داعیه حقوقی داشت، واقعی نیست.»

   
روزنامه دولتی ایران نیز در گزارش خود اقدام ترامپ در خروج از برجام را عهدشکنی آشکار و رسمی دولت آمریکا عنوان کرده و البته تیتر اصلی خود را نیز به "برجام بدون مزاحم" اختصاص داده است.


 


به گزارش جهان نیوز، سخت ترین انتخاب تیتر نیز را نیز شورای سردبیری روزنامه شرق داشته است. رزونامه اصلاح طلب شرق که صاحب تیتر تاریخی "امضای کری، تضمن است" می باشد با تلخ کامی تیتر "آمریکا بدون برجام" را انتخاب کرده است. تیتر شرق ذیل تصویر بزرگ و پایین به بالای ترامپ که در هنر عکاسی برای ارائه تصویر مقتدرانه از افراد استفاده می شود، به خوبی ذلت، عاقبت نگاه ساده لوحانه و خوش بینی مفرط غرب گرایان داخلی به آمریکا را برای ثبت در تاریخ به نمایش گذاشته است.

غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
t
|
New Zealand
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
0
0
مکر وزیر امور خارجه امریکا در زمان اوباما به ظریف تضمین نکرده بود که حالا اروپا تضمین کند وایا شما از یادتان رفته زمان خاتمی دو سال ایران را بازی دادن آقایان مجلس نشی
t
|
New Zealand
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
1
1
مکر وزیر امور خارجه امریکا در زمان اوباما به ظریف تضمین نکرده بود که حالا اروپا تضمین کند وایا شما از یادتان رفته زمان خاتمی دو سال ایران را بازی دادن آقایان مجلس نشی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
0
1
بیچاره ها خبر ندارند اروپا ان روی سکه امریکاست بازی گرفته شدند و هنوز خوابند
عبدالله منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
0
0
مگر هدف از برجام لغو تحریم ها نبود ؟ تحریم ها هم آمریکا بر ما تحمیل کرده است . پس برجام بدون آمریکا دیگر معنا و فایده ای ندارد . چون کشورهای اروپایی تابع آمریکا هستند . بزک کنندگان آمریکا حالا به بزک کنندگان اروپا تغییر موضع داده اند ! مگر همین فرانسه نبود که با میراژ هایش به صدام ملعون کمک کرد ؟ و از منافقین تروریست قاتل بیش 12000 شهید حمایت می کند ؟ مگر انگلیس خبیث در جنگ جهانی با ایجاد قحطی مصنوعی بیش از 8 میلیون نفر از مردم ایران را کشت و حکومت مردمی مصدق را سرنگون و شاه ملعون را بر ایران حاکم کرد ؟ آیا مسئولین به دنبال گدایی از استعمارگران اروپایی هستند ؟ خاک بر سر به اصطلاح مسئولی که جاده صاف کن استعمار نوین باشد .
یک شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
0
0
این نیز بگذرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
0
0
آن زمانیکه آمریکا در برجام بود و تعهد داده بود طبق برجام که دیکته خودشان به مسئولین ما بود ! عمل کنند ، بعد از اینکه مسئولین بسیار ساده لو اگر نگوئیم خائن به ملت و کشور مشتاقانه تمام تعهدات و خوسته های آمریکا و اروپائیان را عمل کردند و مراکز هسته ای مان را نابود کردند و ذخائر هسته ای را از ایران خارج کردنند در جواب این نه تنها تحریمهای ایران را برنداشتند بلکه هر روز بر تحریم های جدید برای ایران وضع کردند . مگر هدف از برجام لغو تحریم ها نبود ؟ تحریم ها هم آمریکا بر ما تحمیل کرده است . پس برجام بدون آمریکا دیگر معنا و فایده ای ندارد . چون کشورهای اروپایی تابع آمریکا هستند . بزک کنندگان آمریکا حالا به بزک کنندگان اروپا تغییر موضع داده اند ! مگر همین فرانسه نبود که با میراژ هایش به صدام ملعون کمک کرد ؟ و از منافقین تروریست قاتل بیش 12000 شهید حمایت می کند ؟ مگر انگلیس خبیث در جنگ جهانی با ایجاد قحطی مصنوعی بیش از 8 میلیون نفر از مردم ایران را کشت و حکومت مردمی مصدق را سرنگون و شاه ملعون را بر ایران حاکم کرد ؟ آیا مسئولین به دنبال گدایی از استعمارگران اروپایی هستند ؟ خاک بر سر به اصطلاح مسئولی که جاده صاف کن استعمار نوین باشد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۱
0
0
با سلام
چطور ساده لوحانه باور کردیم اروپا از ایران حمایت می کند؟
آیا روابط ترامپ و مکرون فراموش شده ؟
آیا انگلیس به عنوان سگی که همیشه پیش از آمریکا استخوان را لیس می زند و آنرا برای آمریکا تمیز و آماده می کند طرفدار برجام است ؟
...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار