کد خبر: 905614
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰
شهردار تبریز در مراسم بهره برداری از نخستین کوچه سبز کشور
شهردار کلانشهر تبریز با اشاره به اهتمام مدیریت شهری برای توسعه فضای سبز در این شهر تاکید کرد: رسیدن به نقطه ی مطلوب در حوزه فضای سبز بدون همکاری شهروندان میسر نخواهد بود.

مهندس ایرج شهین باهر در مراسم بهره برداری از نخستین کوچه سبز تبریز اظهار داشت: امیدواریم با حمایت و مشارکت خود مردم، مانند چنین پروژه هایی در دیگر مناطق تبریز نیز ایجاد گردد.

وی با اشاره به آثار مطلوب توسعه فضای سبز برای تمام شهروندان تصریح کرد: رسیدگی از درختان و گیاه در سطح شهر در وهله نخست به عهده خود شهروندان است و در صورت مشارکت عمومی، امکان توسعه این امر نیز فراهم خواهد بود.

مهندس شهین باهر گفت: برنامه ریزی و سیاستگزاری اساسی شهرداری تبریز در دوره جدید در راستای توسعه خدمات محله ای بوده است.

وی علاوه بر توسعه ی فضای سبز، ساماندهی پسماند و زباله های شهری را از اولویت های مدیریت شهری خواند و ادامه داد:جمع آوری و دفع اصولی زباله یکی از اولویت های اصلی شهرداری است.

شهردار تبریز در عین حال با تاکید بر اهمیت تفکیک از مبداء و بازیافت پسماندهای برگشت پذیر گفت: درحالیکه انتظار همراهی شهروندان می رود اما به نظر می رسد در برخی موارد این موضوع کمرنگ شده است.

مهندس ایرج شهین باهر همچنین توسعه متوازن شهر را از سیاست های شهرداری تبریز دانست و گفت: به دنبال این هستیم که از درآمدهای مناطق برخوردار شهر در مناطق کم برخوردار هزینه کنیم

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر