کد خبر: 905583
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۲
مدیر حوزه علمیه استان قزوین:
مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: رسالت و ماموریت ذاتی کمیته امداد فقر زدایی است و باید گرد فقر و نداری را با ارائه خدمت صادقانه از چهره محرومان رفع کنند که خوشبختانه در این راه موفق بوده اند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی  در جمع مسئولین کمیته امداد امام خمینی (ره) طارم سفلی، گفت: در این تشکیلات فعالیتی انجام نمی شود، مگر خدمت به مردم؛ که امدادگران و همه مردم از این فرصت باید حداکثر بهره برداری را برای روز مبادا داشته باشند و خدمت به محرومین، درماندگان و مستضعفین است، زیرا درماندگان و محرومین جامعه هدف خاص این نهاد به شمار می رود.

وی افزود: خدمت رسانی نهاد انقلابی کمیته امداد به نیازمندان قابل چشم پوشی نیست و ما هم به نوبه خود همکاری مطلوب و مورد قبولی با این نهاد خواهیم داشت ،از نظر قرآن اگر فقر برای فردی یا جمعی پیش آید، باید در حالت اضطراری بررسی و در اسرع وقت مشکل مرتفع شود و نباید کسانی در جامعه اسلامی برای همیشه فقیر باقی بمانند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: رسالت و ماموریت ذاتی کمیته امداد فقرزدایی است و باید گرد فقر و نداری را با ارائه خدمت صادقانه از چهره محرومان رفع کنند که خوشبختانه در این راه موفق بوده اند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی تصریح کرد:  فقر پدیده ای پیچیده و گسترده می باشد که از قرن های گذشته تا کنون مورد توجه جامعه شناسان و پژوهشگران بوده، چنان که فقر قوی ترین و عمومی ترین مصیبت بشر است که در ریشه یابی دردهای زیادی از جامعه به این مقوله می رسیم ، از گرسنگی و بیماری گرفته تا مناقشات داخلی و جنگ، فقر درآن نقش دارد.

وی ضمن اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان بیان کرد: فضای معنویت، حس همکاری و نوع دوستی و کمک به محرومین و فقرا در ماه مبارک رمضان جلوه خاصی پیدا می کند و زمینه خودسازی و بازگشت به معنویت برای انسان فراهم است.

منبع: روابط عمومی حوزه علمیه‌ی استان قزوین

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر