کد خبر: 905447
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶
به منظور مقابله با بحران آب
دغدغه مديريت شهري اصفهان در حوزه مقابله با بحران آب به ويژه در بخش خدمات شهري، حفظ فضاي سبز موجود و درختان کهنسال شهر، منجر شد طي سه ماه گذشته هشت جلسه ستاد بحران آب تشکيل شود تا مجموعه مديريت شهري و نمايندگان دستگاه هاي اجرايي، راهکارها، برنامه ها و ظرفيت هاي خود در اين زمينه را به اشتراک بگذارند.

.  به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، به نقل از اداره ارتباطات رسانه اي شهرداري اصفهان، به منظور استفاده از فرصت ها و پتانسيل هاي موجود در فرهنگ سازي و اطلاع رساني مباحث مربوط به مصرف آب درهشتمين جلسه مقابله با بحران آب با حضور معاون خدمات شهري، جمعي از مديران شهري، دو تن از اعضاي شوراي شهر و نمايندگان ديگر دستگاه ها تشکیل شد.

معاون خدمات شهري شهرداري اصفهان در اين جلسه گفت: لازم است راهکارهای فرهنگي و اطلاع رساني در خصوص استفاده بهینه از آب به منظور عبور از این شرایط در نظر گرفته شود.

حيدر قاسمي با اشاره به اين كه معاونت خدمات شهري طي سه ماه گذشته تاكنون هشت جلسه ستاد بحران آب تشكيل داده است، افزود: اين جلسات با حضور فعال سازمان پارك ها، كارشناسان مناطق شهري، ارگان هاي ديگر و نمايندگان دانشگاهي و با رويكرد حساس كردن فضاي اجتماعي و عمومي نسبت به وضعيت آب تشکيل شده است.

معاون خدمات شهري شهرداري اصفهان با تأكيد بر اين كه لازم است مشاركت جويي و آستانه تحمل مردم در مواجهه با مشكل كم آبي از طريق فرهنگ سازي افزايش يابد، اذعان داشت: آموزش و پرورش، صدا و سيما، آبفا، معاونت فرهنگي و اداره کل ارتباطات شهرداري مي توانند در مباحث فرهنگ سازي در حوزه آب اثرگذار بوده و آستانه تحمل مردم را در اين بخش ارتقا دهند.

وي تصريح كرد: در اين جلسه مقرر شد همه مناطق 15 گانه، سازمان پارك ها و مقاطع آموزشي، اطلاع رساني لازم در زمينه مصرف بهينه آب و صرفه جويي را در دستور کار قرار دهند.

قاسمي از همكاري سازمان فرهنگي، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و شركت آب و فاضلاب شهري در زمينه تبليغات محيطي خبر داد و بيان كرد: اين تبليغات از هفته آينده به منظور آگاه سازي و افزايش مشاركت مردمي در سطح شهر آغاز خواهد شد.

وی استفاده از ظرفیت سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ برای استفاده از نظرات مردم را از جمله برخی اقدامات حوزه معاونت خدمات شهری برای عبور از بحران خشکسالی ذکر کرد.

معاون خدمات شهري شهرداري اصفهان با بيان اين كه در اين جلسه براي استفاده پساب شهري در فضاي سبز تصميمات خوبي اتخاذ شد، ادامه داد: اميد است با تكميل خط انتقال پساب و مخازن آن هر چه زودتر از اين منابع براي آبياري فضاي سبز شهري بهره برداري كنيم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر