کد خبر: 905416
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
سرپرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان
سرپرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان گفت: آن دسته از طرح‌ها و واحدهای تولیدی و صنعتی که به‌دنبال افزایش ظرفیت تولید خود هستند در اولویت دریافت تسهیلات رونق تولید قرار می‌گیرند.

حشمت الله عسگری در دیدار با مدیران اقتصادی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی این استان با تأکید بر لزوم بهره‌برداری از طرح‌های زودبازده اظهار کرد:: طرح‌های بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی تسهیلات رونق تولید دریافت می‌کنند .

وی ادامه داد: مسائل اقتصادی با همکاری و مشارکت بخش خصوصی به‌سرعت رفع می‌شود و در این راستا ما موظف هستیم نسبت به رفع مشکلات موجود در مسیر سرمایه‌گذاری اقدامات مؤثر را انجام دهیم .
وی با بیان اینکه مدیران باید نگاه مثبتی به سرمایه‌گذاران داشته باشند، افزود: توفیقات و پیشرفت‌های اقتصادی به دست سرمایه‌گذاران بخش خصوصی رقم می‌خورد .
عسگری تصریح کرد: سیاست‌های اقتصادی کشور به‌ گونه‌ای است که تولیدکنندگان همواره دارای مشکلاتی هستند لذا مدیران اقتصادی باید واحدهای تولیدی را به‌صورت مستمر پایش کنند .
وی با بیان اینکه جلسات بررسی مشکلات و کارگروه‌های مختلف اقتصادی و رونق تولید در محل واحدهای تولیدی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: بررسی مشکلات به‌صورت میدانی نقش مؤثری در تسریع رفع آن‌ها دارد .
سرپرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری با تأکید بر اینکه عملکرد بانک‌ها در حوزه مالی باید بررسی شود، یادآور شد: تسریع در روند بررسی پرونده‌ها در دستور کار قرار گیرد و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نیز در راستای تحقق تعهدات خود به‌سرعت اقدام کنند .
وی با اشاره به اینکه اولویت‌بندی طرح‌ها در راستای پرداخت نقدینگی و تسهیلات رونق تولید به‌عنوان یک سیاست در سال جدید پیگیری می‌شود، خاطرنشان کرد: طرح‌هایی که بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، طرح‌های توسعه‌ای و طرح‌هایی که در صدد افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی هستند برای دریافت تسهیلات رونق تولید در اولویت قرار دارند .
معاون استاندار سمنان ادامه داد: اختیارات مدیران استانی باید افزایش یابد تا بتوانیم روند اجرای مصوبات کارگروه‌های تسهیلات رونق تولید و اقتصادی استان را تسریع بخشیم و با کاهش محدودیت‌ها مشکلات را در مسیر سرمایه‌گذاری رفع کنیم

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار