کد خبر: 905186
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹
به منظور واگذاری به بخش خصوصی:
صندوق احیا و بهره‌برداری از بناهای تاریخی و فرهنگی، یک بنای تاریخی استان سمنان را مزایده گذاشت.

کاروانسرای ایوانکی در شهرستان گرمسار، تنها اثر تاریخی استان سمنان برای مزایده از سوی صندوق احیا و بهره‌برداری از بناهای تاریخی و فرهنگی کشور است.

این صندوق امروز 16 اردیبهشت‌ماه 13 بنای تاریخی در 8 استان کشور و از جمله کاروانسرای ایوانکی در استان سمنان را به مزایده گذاشت .

متقاضیان شرکت در این مزایده، ظرف مدت10روز از امروز حداکثر تا پایان وقت اداری شنبه 29 اردیبهشت‌ماه جاری مهلت دارند برای دریافت اسناد مزايده از دبيرخانه كميسيون مزايده صندوق احيا به نشانی تهران، میدان بهارستان، ساختمان صندوق احیا مراجعه کنند.

همچنین متقاضیان می‌توانند با مراجعه به پايگاه اينترنتي صندوق احيا و يا پايگاه ملي اطلاع‌رساني مناقصات اطلاعات لازم را دريافت کنند.

علاوه بر کاروانسرای ایوانکی در شهرستان گرمسار،خانه‌های معبودی، سرخه‌ای و ناصح‌زاده تبریز و خانه امیرارشد ورزقان آذربایجان شرقی، خانه‌های بخردی و آبشنگ اصفهان، حمام پیرزرگر اردبیل، قلعه کنجانچم ایلام، کاروانسرای زعفرانیه سبزوار و کاروانسرای مهر جاده شاهرود سبزوار استان خراسان رضوی، خانه فیض مهدوی کرمانشاه و خانه افشاریان شیراز استان فارس نیز به مزایده گذاشته شده‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر