کد خبر: 905003
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳
دیدار تیم های فوتبال استقلال خوزستان و گسترش فولاد تبریز

مدیرعامل باشگاه استقلال خوستان با ابراز خرسندی از انتخاب سرمربی جدید گفت: مرفاوی مربی با اخلاق و توانمندی است که می‌تواند در این تیم موفق باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه استقلال خوزستان را باید نخستین تیم لیگ برتری دانست که برای هجدهمین دوره از مسابقات لیگ برتر استارت زد. قهرمان لیگ پانزدهم که پس از قهرمانی دچار افت شد و در لیگ هفدهم با سختی موفق به بقا گردید، لیگ هجدهم را با یک سرمربی جدید به اسم صمد مرفاوی آغاز می کند. 

امیر سلطانی مدیرعامل این باشگاه در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص عواملی که منجر به انتخاب مرفاوی شد بیان داشت: بعد از آن که هیات مدیره به این نتیجه رسید که فصل بعد را با سرمربی جدید آغاز کند، چند گزینه مطرح شدند و روی گزینه‌ها بحث و تبادل نظر شد که در نهایت به گزینه صمد مرفاوی رسیدیم.

وی افزود: مرفاوی فاکتورهایی دارد که مورد نظر هیات مدیره بود. از جمله این که خوش سابقه است و در مسائل فنی توانمند. دوم این که مربی با اخلاقی است و یک مسئله دیگر این که مرفاوی برای ما یک مربی بومی به حساب می آید.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در خصوص انتخاب دستیاران مرفاوی گفت: حتما ایشان گزینه‌هایی را مد نظر دارند و باشگاه هم نظراتی دارد. فعلا مهم انتخاب خود مرفاوی بود و دستیاران ایشان نیز به زودی بعد از جلسات مشترکی که بین ایشان و مدیریت برگزار می شود انتخاب و معرفی می شوند. 

سلطانی در خصوص اظهار نظر عبدالله ویسی بعد از کنار رفتن از مربیگری استقلال خوزستان بیان داشت: نه مصاحبه ایشان را خوانده‌ام و نه می‌خوانم. چون نه علاقه‌ای به خواندن مصاحبه ایشان دارم و نه علاقه‌ای به پاسخگویی به ایشان. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار