کد خبر: 904998
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲

خبرگزاری فارس: شاملی: وضعیت کمالوند برای سال جدید مشخص نیست/ عملکرد صنعت نفت راضی کننده بود

عضو علی البدل هیأت مدیره باشگاه صنعت نفت، گفت: وضعیت کمالوند برای فصل جدید هنوز مشخص نیست و تا به الان هیأت مدیره جلسه‌ای نداشته است.

مظفر شاملی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد عملکرد آکادمی باشگاه صنعت نفت در سال گذشته، گفت: ما هر سال بازیکنانی را از آکادمی به تیم بزرگسالان تحویل می‌دهیم. امسال بازیکنانی مثل رضا جبیره، جعفر سلمانی، غبیشاوی، محمد امیدی فر، محمد آشیان و... را به تیم بزرگسالان دادیم و عملکرد آکادمی در حد داشته‌ها و بضاعتمان خوب بود.

وی در مورد عملکرد صنعت نفت در لیگ هفدهم تصریح کرد: عملکرد تیم راضی کننده بود و مردم هم رضایت داشتند. تیم در میانه جدول قرار داشت و دلهره نداشتیم. جایگاه ما تثبیت شده بود و مردم هم راضی بودند. 

عضو علی البدل هیأت مدیره باشگاه صنعت نفت در مورد اینکه خوزستان در لیگ هجدهم چهار نماینده دارد، گفت: خوزستان خدا را شکر صاحب چهار سهمیه شده اما کار سخت است. بحث اصلی لیگ برتر موضوع بودجه است. اگر بودجه تامین نشود هر تیمی در لیگ برتر با مشکل بودجه رو به رو می‌شود.

وی در مورد وضعیت بودجه باشگاه در سال جدید، عنوان کرد: هنوز وضعیت بودجه در سال جدید مشخص نیست. باید اسپانسر قوی جذب شود. سال قبل اگر منطقه آزاد نبود با مشکلات زیادی روبه رو می‌شدیم. مسئولان شهر از امام جمعه گرفته تا فرماندار و شهردار کمک زیادی کردند. در این شرایط با کمک‌هایی که شد توانستیم این فصل را به اتمام برسانیم.

شاملی در مورد اینکه چه زمانی تسویه حساب با اعضای تیم صورت می‌گیرد، گفت: به دنبال حل مسائل مالی هستیم. علی عیسی‌زاده پیگیر این مسائل است تا مشکلات مالی را حل کنیم.

عضو علی‌ البدل هیأت مدیره باشگاه صنعت نفت در مورد اینکه وضعیت فراز کمالوند با صعنت نفت به کجا انجامید، تصریح کرد: وضعیت کمالوند برای فصل جدید هنوز مشخص نیست. تا به الان هیأت مدیره جلسه‌ای نداشته است. به امید خدا در هفته‌ای که می‌آید جلسه هیأت مدیره برگزار شود و در این مورد صحبت کنیم.

وی در مورد اینکه آیا کمالوند هم جزو گزینه‌ها است، تصریح کرد: هیأت مدیره باید صحبت کند تا مشخص شود برای سال آینده باید چه کاری کرد. بحث بازیکن، مسائل مالی، زیرساخت‌ها و ... هم هست  که باید در این مورد صحبت کنیم. لیگ 4 مرداد آغاز می‌شود و باید خیلی زود به جمع بندی برسیم.

شاملی در پایان، گفت: هواداران امسال سنگ تمام گذاشتند. در همه حال با ما همراه بودند. حضور هوادارن دلگرم کننده است و از آنها تشکر می‌کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار