کد خبر: 904992
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳
اکبر احدی

اکبر احدی گفت: امیدوارم در اداره‌ی امور فدراسیون و تیم ملی به زمان "ناطق نوری" برنگردیم.

سرمربی تیم ملی بوکس در گفت و گو با ایسنا، ضمن ابراز خوشحالی از عملکرد بوکسورهای ایران در مسابقات قزاقستان، توضیح داد: بوکسورهای خوبی در این تورنمنت شرکت کرده بودند و خداراشکر بوکسورهای ما هم عملکرد خوبی را از خود بر جای گذاشتند. فکر نمی‌کردم بوکسورهای ما بتوانند به این اندازه خوب مبارزه کنند چرا که سطح مسابقات بالا بود. اما از همه شاگردانم ممنونم که چنین کارنامه خوبی را از خود بر جای گذاشتند.

او افزود: پیش از این مسابقات زمان کمی برای آماده شدن داشتیم و همین مسئله کار ما را سخت می‌کرد. پیش از این قرار بود در تورنمنت لهستان و سپس ترکیه شرکت کنیم اما با لغو شدن این اعزام ها حدودا از 15 اسفند اردوها و تمرینات تیم ملی متوقف شد که تقریبا 30 روز ادامه داشت. برای مسابقات قزاقستان تنها 20 روز تمرین کردیم اما خوشحالم که نتیجه خوبی کسب شد تا نشان دهیم بوکس ایران پتانسیل بالایی دارد. من به شخصه فکر می‌کنم کسب یک طلا و دو نقره با پنج بوکسور نتیجه خوبی است هرچند که دو بوکسور دیگر تیم نیز شانس مدال داشتند که با شرایط موجود از کسب مدال باز ماندند.

سرمربی تیم ملی بوکس در پاسخ به این سوال که چرا در دوره های قبل نمی‌توانستیم در اوزان سبک کسب مدال کنیم؟ اظهار کرد: تقریبا یک ماه و نیم است که ما سبک وزن ها را به اردوهای تیم ملی دعوت کرده و تمرینات خاصی را با آنها انجام می‌دهیم تا به سطح بالاتری از آمادگی برسند. ما در کنار "امید احمدی صفا" بوکسوری مثل "رضا سلیمانی فرد" را در وزن 52 کیلوگرم داریم که واقعا یک استعداد ناب است و در تورنمنت بلغارستان هم حریف قزاق را شکست داد. متاسفانه کارهای اعزام او انجام نشد و نتوانستیم او را به این تورنمنت اعزام کنیم. شب اعزام هم مشخص شد که دو بوکسور ما نمی‌توانند همراه ما بیایند. در بوکس سبک وزنهای خوبی داریم و تنها باید با یک برنامه ریزی خوب و تمرینات ویژه آنها را به آمادگی برسانیم.

احدی در پاسخ به این سوال که برای موفقیت در بازی های آسیایی چه تورنمنت های تدارکاتی را مدنظر دارید؟ تصریح کرد: طبق صحبت هایی که داشته ایم، گویا یک دعوت نامه از سوی فدراسیون ترکمنستان آمده که قرار است 21 اردیبهشت ماه یک اردوی مشترک بین چند تیم برگزار شود. کشورهایی مثل قزاقستان، ازبکستان، هند، سریلانکا، ایران و خود ترکمنستان در این اردو هستند که اگر به آن اعزام شویم قطعا در پیشرفت و آماده سازی بوکسورهای ما تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

سرمربی تیم ملی بوکس بزرگسالان در ادامه با ابراز ناراحتی از برخی تصمیمات فدراسیون، توضیح داد: ناراحتی همیشه پیش می‌آید اما می‌شود با انجام ندادن یکسری رفتارهای غلط از آن‌ها جلوگیری کرد. وقتی بدون هماهنگی با من یکسری تصمیمات گرفته می‌شود حق بدهید که ناراحت شوم. من در امور فدراسیون دخالت نمی‌کنم اما بهتر است در مورد مسائل فنی من هم در جریان باشم.

او افزود: بهتر است در چنین تصمیماتی که به انتخاب بوکسورها مربوط است با سرمربی تیم ملی هم مشورت کنند چرا که مسئولیت امور فنی تیم با او است. امیدوارم که در اداره‌ی امور فدراسیون و تیم‌های ملی به زمان "ناطق" برنگردیم چرا که در گذشته هم با دخالت برخی افراد در تصمیمات سرمربیان، نتایجی که باید حاصل نشد.

سرمربی تیم ملی بوکس بزرگسالان در خصوص نتایج تیم ملی جوانان در رقابت‌های قهرمانی آسیا، توضیح داد: درست است که نتیجه تیم ملی جوانان خیلی قابل دفاع نیست اما هر مربی دیگری بود نمی‌توانست در مدت دو ماه نتیجه‌ی آنچنانی کسب کند. بزرگترین مشکل فدراسیون بوکس از گذشته این بود که خیلی زود نتیجه می‌خواست و به مربیان فرصت نمی‌داد. "انصاری" از مربیان خوب بوکس است اما در این دو ماه که زمان کمی است، حتی یک تورنمنت تدارکاتی هم نداشت تا بوکسورهای خود را بشناسد. باید به او فرصت داد تا در مسابقات آینده خود را نشان دهد و اگر آن زمان هم نتیجه خوبی نگرفت، باید از او جواب خواست. هرچند اگر باز هم اردو و مسابقات تدارکاتی خوبی نباشد، نباید از مربی نتیجه بسیار خوبی را خواست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار