کد خبر: 904975
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴
سرپرست شهرداری کلانشهر کرج خبرداد
سرپرست شهرداری کرج گفت: فاز اول بوستانِ مهر در منطقه 12 تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

محمدرضا احمدی نژاد در بازدید از پروژه پلِ چند وجهی حصارک که فعالیت خود را پس از ماه ها توقف دوباره آغاز کرده است، گفت: سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی در کنار توجه به کیفیت ساخت و ساز باید مورد توجه سازندگان و ناظران قرار داشته باشد.

وی با اشاره به این که شهرداری کرج منابع مورد نیاز برای تکمیل طرح پل چند وجهی حصارک را فراهم می کند، افزود: پیمانکاران وظیفه دارند نهایت دقت خود را در ساخت پروژه ها به کار بگیرند چرا که شهرداری کرج در اجرای به موقع طرح های خود هیچ گونه کم کاری را قبول نخواهد کرد.  

سرپرست شهرداری کرج در ادامه از تقاطع غیر همسطح بلوار شهید ناصربخت در باغستان نیز دیدن کرد و از ناظران خواست نظارت های لازم را برای به بهره برداری رسیدن به موقع طرح ها داشته باشند.

محمدرضا احمدی نژاد در بازدید از بوستان 8.5 هکتاریِ مهر به اهمیت توسعه فضای سبز اشاره کرد و افزود: اعتبار پیش بینی شده برای تکمیل تمام بوستان مهر جوابگو نیست به همین دلیل این اعتبار تنها صرف ساخت فاز یک خواهد شد.بوستان 8.5 هکتاری مهر که کار احداث آن از سال 83 آغاز شد، در سال 96 بیشترین درصد پیشرفت عمرانی را داشته که سرپرست شهرداری کرج از تلاش های مدیر منطقه قدردانی کرد.

این پارک شامل برکه ای با مساحت شش هزار مترمربع، زمین بازی کودکان، سرویس بهداشتی، زمین پینت بال و مجهز به مسیری برای نابینایان است.

سرپرست منطقه 12 شهرداری کرج در این بازدید ضمن ارایه عملکرد و تشریح اقدامات منطقه در حوزه فضای سبز، گفت: در صورتی که شرایط مهیا باشد، فاز اول بوستانِ مهر طی سه ماه آینده در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

مجتبی اسکندری، به روند رو به رشد افزایش سرانه فضای سبز در منطقه 12 اشاره کرد و گفت: مجموعه مدیریت شهری در اجرای طرح های مرتبط با توسعه و گسترش فضای سبز اهتمام ویژه ای دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار