کد خبر: 904835
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹
وحید شمسایی

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات با بیان اینکه هزینه تیمداری در لیگ برتر برای شرکت تاسیسات رقمی نمی‌شود، گفت: حاضرم کنار بروم تا این رشته پابرجا بماند.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شمسایی با اشاره به تصمیم مسئولان شرکت تاسیسات دریایی برای انحلال این تیم، گفت: از یک سال قبل زمزمه هایی برای عدم تیمداری تاسیسات مطرح بود. فصل گذشته بازیکنان از قراردادهای خودشان کم کردند تا تاسیسات پابرجا بماند ولی هنوز لیگ تمام نشده بود که ما را خواستند و گفتند آیا کسی هست که تیم تاسیسات را بخرد؟ این واقعا برای تیمی که در کورس قهرمانی بود، ناراحت کننده است. منِ سرمربی باید با چه انگیزه ای به کارم ادامه بدهم در حالی که هنوز لیگ تمام نشده بود.

وی افزود: برای شرکت بزرگ تاسیسات دریایی، تیمداری در فوتسال که رقمی نیست. عدم تیمداری به خاطر دوست نداشتن است. کسانی که راس هرم می نشینند باید به فکر مسائل فرهنگی و اجتماعی هم باشند. درآمدی در فوتسال نیست. ما خودمان برای بازی های تاسیسات پخش مستقیم می گرفتیم. وقتی تیم قهرمان هم حمایت نمی شود، ضربه ای بر پیکره فوتسال وارد می شود.

سرمربی تاسیسات با بیان اینکه این روزها با مهدی جاوید تمرینات اختصاصی انجام می دهد، تصریح کرد: جاوید یکی از بهترین راس های فوتسال جهان است. ما هر روز با هم تمرین می کنیم و تیم های خارجی مدام با او تماس می گیرند اما تیم های داخلی به او زنگ نمی زنند. این دردآور است.

شمسایی در واکنش به اینکه به نوعی پدر انحلال تیم های فوتسال ایران است، تاکید کرد: من با تام ایران خودرو قهرمان شدم. وقتی از این تیم رفتم، دو سال بعد منحل شد. فولاد ماهان و دبیری تبریز هم همینطور. شاید وحید شمسایی هرجا با تیمی قهرمان می شود، آن تیم منحل می شود. من حاضرم به خاطر رشته ای که مدیون آن هستم و شرمنده مردم شده ام، کنار بروم تا فوتسال پابرجا بماند.

وی ادامه داد: زمانی که در ایتالیا بازی می کردم، از تیم ها تضمین گرفته می شد از لیگ کنار نروند. در صورتی که از لیگ کنار می رفتند باید کلی هزینه می کردند. در واقع یا باید تیمداری می کردند و یا باید ضرر می دادند.

سرمربی تاسیسات بدون نام بردن از علی کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال گفت: وقتی من مثال ایتالیا را زده بودم، یکی از کمیته فوتسال گفته بود چه تضمینی از تیم ها بگیریم. این دردآور است. به تیم قهرمان نه جایزه نقدی می دهند، نه برای باشگاه ها پخش مستقیم می گیرند. حالا هم که می گویند اگر تا ۱۰ روز دیگر نیایید، تیم تاسیسات منحل می شود. خب اگر باشگاه ها نباشند که تیم ملی ضرر می کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار