کد خبر: 904833
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷
میلاد وزیری

نفر برتر انتخابی تیروکمان پس از دعوت به اردوی تیم ملی گفت: اگر شرایط فراهم باشد و احساس کنم خوب نتیجه می‌گیرم، به تیم ملی بازمی‌گردم.

میلاد وزیری در گفت‌وگو با ایسنا، پس از قهرمانی در انتخابی تیم ملی تیروکمان اظهار کرد: زمانی به تیم ملی برمی‌گردم که شرایط فراهم باشد. در حقیقت شرایط اردویی باید به شکلی باشد که احساس کنم حضورم در اردو به نفع تیم ملی است و می‌توانم خوب نتیجه بگیرم.

وی گفت: من نزدیک 20 سال است که تیر می‌زنم و در این مدت تجربه مسابقات آسیایی، جهانی و المپیک را نیز دارم و جزو کسانی نیستم که حرص دعوت به تیم ملی را داشته باشم. دوست دارم در شرایطی به تیم ملی بازگردم که شرایط اردویی با شرایط زندگی‌ام تداخل نداشته باشد و با آرامش خاطر بتوانم تیر بزنم و برای کشورم افتخارآفرینی کنم.

وزیری اضافه کرد: البته هنوز فدراسیون نه تماسی با من داشته و نه از من برای حضور در تیم ملی دعوت به عمل آورده است. اگر به تیم ملی دعوت شوم باید شرایط خود را  از هر جهت ارزیابی کنم و در نهایت نظر خود را اعلام کنم. دوست ندارم در شرایطی دوباره به تیم ملی بازگردم که به ضررم باشد.

عضو تیم ملی تیروکمان در رشته ریکرو در پاسخ به این پرسش که در صورت بازگشت به تیم ملی چقدر تصور می‌کنید در بازیهای آسیایی جاکارتا عملکرد موفقی داشته باشید، افزود: من طی مدتی که از اردوی تیم ملی کنار بودم تمرینات خود را متوقف نکردم و در حال حاضر نیز در انتخابی رکورد 663 زدم که از رکورد پیش‌بینی شده کمیته فنی مسابقات بالاتر بود. به هر صورت اگر به تیم ملی بازگردم و به جاکارتا اعزام شوم، سعی خواهم کرد بهترین نتیجه ممکن را کسب کنم.

وزیری در پایان تصریح کرد: با توجه به زمان کمی که تا شروع بازیهای آسیایی جاکارتا داریم، اگر قرار باشد به جاکارتا اعزام شوم، فدراسیون باید برنامه‌ریزی دقیق‌تری در این زمینه داشته باشد تا حضور قوی در بازیهای آسیایی داشته باشم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار