کد خبر: 904817
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰
فینال جام حذفی فوتبال بین تیم‌های استقلال تهران و خونه به خونه مازندران - ورزشگاه نفت و گاز خرمشهر

مسوول کمیته‌ مسابقات سازمان لیگ معتقد است تماشاگران حاضر در ورزشگاه اروندان مقصر شلوغی‌های جشن قهرمانی جام حذفی بودند.

به‌ گزارش ‌ایسنا، سعید فتاحی درباره برگزاری جشن قهرمانی استقلال در جام حذفی فوتبال، اظهار کرد: تا زمانی که ما کاپ قهرمانی را به استقلال دادیم همه چیز عالی برگزار شد، من نباید درباره خوب یا بد بودن جشن قهرمانی نظر بدهم و قضاوت با مردم است. در مورد شلوغی‌های به وجود آمده هم خود مردم باعث شدند آن اتفاقات رخ دهد و نباید بگوییم فدراسیون، سازمان لیگ و یا یگان ویژه‌ مقصر است.  ما هر تعداد هم نیرو می‌گذاشتیم آن اتفاقات رخ می‌داد مگر این که چهار متر فنس می‌کشیدیم که این اقدام دیگر منسوخ شده است.

او در واکنش به اظهار نظری مبنی بر این که مردم خرمشهر مقصر اصلی شلوغی‌ها شناخته شده‌اند، عنوان کرد: من نگفتم مردم خرمشهر مقصر هستند، چون در این بازی تنها مردم خرمشهر حضور نداشتند. برای این بازی از نقاط مختلف کشور آمده بودند. شما بگویید من چه کار باید می‌کردم. مردمی که وارد زمین شدند مقصر آن اتفاقات بودند.

مسوول کمیته‌ مسابقات سازمان لیگ که با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران گفت‌وگو می‌کرد، افزود: اگر شما بخواهید به این صورت صحبت کنید من نمی‌توانم پاسخ شما را بدهم. شما یک مجری هستید که باید درست صحبت کنید. شما قصدتان این است تا من را جلوی مردم خرمشهر قرار دهید. مردم خرمشهر به من و سازمان لیگ لطف داشتند و خیلی به ما کمک کردند. در حال‌ حاضر هم من نمی‌گویم که مردم خرمشهر بودند،‌ بلکه از تمام نقاط کشور در این مسابقه حضور داشتند.

فتاحی در ادامه‌ درباره وضعیت چمن ورزشگاه خرمشهر و این ادعا که خود او در زمینه چمن فعالیت دارد، گفت‌: شما از کجا می‌دانید که در زمینه چمن فعالیت دارم؟ مگر هر چه آقای علی کریمی بگوید شما باید آن را تکرار کنید؟ من از شما به خاطر این حرف شکایت می‌کنم. بنده مسوول کمیته‌ مسابقات سازمان لیگ هستم. اولا این که چمنی که آقای کریمی گفتند مصنوعی بوده و خود مدیر کل ورزش و جوانان رشت هم حرف‌های او را تکذیب کرد. من مهندسی مکانیک خوانده‌ام و فوق لیسانس ورزش دارم. در زمینه نورافکن، در زمینه چمن و خیلی زمینه‌های دیگر نیز سررشته دارم. من در کار چمن نیستم. شما تریبون دارید و هر چه که دوست دارید می‌گویید و با آبروی مردم بازی می‌کنید.

او همچنین در پاسخ به این سوال که چرا کارت‌های هدیه‌ای که قرار بوده به خبرنگاران اعزامی داده شود، اهدا نشد و سرنوشت کارت‌ها چه شد؟ تصریح کرد: ما دو سال است که بازی‌ها را در خرمشهر برگزار می‌کنیم. ما در این دو سال کارت هدیه نداده‌ایم و منطقه آزاد اروند این کار را انجام می‌داد اما امسال این کار را انجام ندادند. هیچ قولی نه بنده و نه آقای بهمنی به خبرنگاران ندادیم. سال گذشته ۲۰۰ هزار تومان کارت هدیه منطقه آزاد اروند به خبرنگاران داد.

مسوول کمیته‌ مسابقات سازمان لیگ در واکنش به اظهار نظر شفر مبنی بر این که جشن قهرمانی جام حذفی همانند یک آشوب بود، اظهار کرد: برای ما هم عادی نبود. شما جشن‌های گذشته ما را نگاه کنید و ببینید چطور بوده است.

فتاحی درباره افراد زیادی که در میانه زمین حضور داشتند و حتی باعث آزار و اذیت بازیکنان استقلال شدند، تصریح کرد: شلوغش نکنید. این اتفاقات در خیلی از جاهای دنیا رخ می‌دهد. همین سه، چهار هفته‌ پیش در انگلیس رخ داد. من قصد دفاع کردن از این اتفاق را ندارم. این کار اشتباه بود و دست یگان ویژه‌ و سازمان لیگ نبوده است. خود مردم نباید این کار را انجام می‌دادند. همین که برای کسی اتفاقی نیفتاد باید خدا را شکر کنیم.

فتاحی درباره این ادعا که چمن ورزشگاه رنگ شده بود، گفت‌: خبرنگار "۹۰" وقتی این سوال را پرسید من پیمانکار چمن را صدا کردم و این سوال را از او پرسیدم که او هم پاسخ داد هیچ جای چمن رنگ نشده است. من هم پیمانکار را به خبرنگار "۹۰" واگذار کردم تا هر سوالی دارد از او بپرسد.  

او در واکنش به این که چرا وقتی علی کریمی از فعالیت فتاحی در زمینه چمن صحبت کرد، از او شکایت نشد؟ گفت‌: این به خود من مربوط است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار