کد خبر: 904795
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶
مدیرکل زندان‌های استان اردبیل:
مدیرکل زندان‌های استان اردبیل گفت: تاکنون ۲۲ کارگاه اشتغال برای زندانیان اردبیل راه‌اندازی شده که یک هزار و ۲۷۱ نفر در این کارگاه‌ها مشغول به فعالیت هستند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، مراد فتحی در مراسم تجلیل از مددجویان شاغل در کارگاه‌های اشتغال زندان اردبیل اظهار داشت: امروز ما با همکاری مقامات قضایی و دیدگاه مثبت و تعاملی که در مقام عالی قضایی استان، دادستان مرکز استان و دادیار ناظر زندان نسبت به اشتغال زندانیان وجود دارد با بالاترین ظرفیت کارگاه‌هایمان برای مددجویان اشتغال ایجاد کرده‌ایم.

وی با اشاره به لزوم تداوم اشتغال زندانیان پس از آزادی افزود: اگر می‌خواهیم بازگشت مجدد به زندان کاهش یابد و شاهد آسیب‌های اجتماعی نباشیم باید فضای اشتغال و کسب و کار در جامعه رونق پیدا کند و به ویژه زمینه اشتغال برای مددجویان زندان‌های استان که از زندان آزاد می‌شوند فراهم شود.

مدیرکل زندان‌های استان اردبیل با قدردانی از همه زندانیان شاغل در کارگاه‌های اشتغال زندان‌های استان بیان کرد: از مسئولان انتظار می‌رود تا با توجه به نیاز جامعه و علاقمندی‌های مددجویان با لحاظ قرار دادن سودآوری مشاغل ایجاد شده برای زندانیان به دلیل تامین نیازهای اولیه زندگیشان از طریق اشتغال در زندان به توسعه کارگاه‌ها در سال حمایت از کالای ایرانی اقدام کنند.

فتحی تصریح کرد: در حال حاضر یک هزار و 271 نفر در 22 کارگاه و مزارع کشاورزی در سطح زندان‌های استان به صورت مولد و درآمدزا مشغول فعالیت هستند که در تلاش هستیم تا ظرفیت اشتغال در زندان‌های استان را ارتقا و افزایش داده و از این طریق زمینه‌ساز فعالیت مددجویان بیشتری در این کارگاه‌ها باشیم.

مدیرکل زندان‌های استان اردبیل با تاکید بر حمایت مسئولان از فعالیت‌های اشتغال و حرفه‌آموزی مددجویان گفت: هر گامی که در این مسیر برداشته شود آثار و نتایج به مراتب موثرتری در زمینه سالم‌سازی جمعه ایفا می‌کند چرا که با فراهم‌آوری شغل برای زندانیان آزادشده زمینه برای جلوگیری از بازگشت مجدد آنها به زندان فراهم می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر