کد خبر: 904782
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان خبر داد
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از تجلیل از ۲۴ معلم نمونه استانی و ۲۷ معلم نمونه منطقه‌ای در این استان در روز ۱۶ اردیبهشت‌ماه خبر داد.

محمد دستورانی تجلیل از خیران در امر آموزش و پرورش، دانشجومعلمان، پژوهشگران بسیجی، آموزشیاران سوادآموزی، معلم‌یاوران، رانندگان و دفترداران و نیز تقدیر از پنج هزار نفر از کارکنان آموزش و پرورش را از برنامه‌های هفته معلم دانست.

وی تصریح کرد: «رامین نصیری»، از آموزش و پرورش شهرستان گرمسار به نمایندگی از منتخبان نمونه استان سمنان در برنامه‌های کشوری شرکت خواهد کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به ۶ دستگاه اجرایی استان سمنان که از معلمان تقدیر خواهند کرد، اظهار داشت: صداوسیما از معلمان هنرمند، فرهنگ و ارشاد اسلامی از معلمان مؤلف، نوسازی مدارس از معلمان خیر، ورزش و جوانان از معلمان ورزشکار که به مقام کشوری نائل آمده‌اند، صنعت، معدن و تجارت از هنرآموزان هنرستان‌ها و کمیته امداد از معلمان در حوزه کمک به نیازمندان تقدیر خواهند کرد.

دستورانی از چهار کلیدواژه اخلاق، معنویت، مهارت و خلاقیت به‌عنوان چهار راهبرد اصلی در برنامه‌های هفته معلم و برنامه‌های اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان در سال ۹۷ یاد کرد.

وی در خصوص مقام و جایگاه معلم گفت: معلمان برای همیشه در تاریخ بشریت زنده خواهند ماند و به‌عنوان رکن جامعه مطرح هستند؛ هر چه بتوانیم بحث علم و ایمان در فضای کلاس درس بالا ببریم، ثمره آن را در جامعه افزایش دادیم و این مهم باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌ها در جامعه خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه، نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس، گل‌باران و عطرافشانی مزار شهدا با حضور همه معلمان و دانش‌آموزان و نیز برگزاری همایش‌های فرهنگی با حضور وزرای بعد از دوران انقلاب اسلامی در این استان ازجمله برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم در این استان خواهد بود.

دستورانی با اشاره به چهل‌سالگی انقلاب اسلامی افزود: در سال ۹۷ یک دهه فجر نداریم؛ بلکه ۳۶۵ روز را زمینه‌ای برای فجر و فجرآفرینی نام نهاده‌ایم و آموزش و پرورش نیز با این رویکرد برنامه‌های خود را آغاز کرده است.

وی بیان کرد: مقرر شد مدیران دستگاه‌های اجرایی استان سمنان هر یک از معلمان یا معلمان فرزندان خود تقدیر کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان رونمایی از سرود شوق دیدار به‌عنوان اثری ماندگار در ۱۶ اردیبهشت را دیگر برنامه هفته معلم ذکر کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر