کد خبر: 904777
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶
معاون آموزش آموزش و پرورش استان سمنان تاکید کرد:
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان بر ضرورت ایجاد موقعیت‌های متفاوت یادگیری برای دانش‌آموزان مدارس خاص استان تاکید کرد.

حسین فولادیان در گردهمایی مدیران مدارس خاص در سمنان اظهار کرد: کیفیت در آموزش مؤلفه‌های متعددی دارد که در مدرسه باید به آن توجه کرد.

وی ادامه داد: تواناسازی دبیران، افزایش مشارکت، آموزش نظام‌مند و آموزش ارزش‌ها از مهم‌ترین مؤلفه‌های کیفیت‌بخشی هستند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان بیان کرد: مدارس خاص صرفاً با افزایش محتوا و منابع آموزشی مدارس متمایز نیستند، در مداره خاص باید موقعیت‌های متفاوت یادگیری را برای دانش‌آموزان ایجاد کرد و به همه نیازهای دانش آموزان توجه داشت و برای آن برنامه تدوین کرد.

فولادیان گفت: با ورود تجهیزات فناورانه نمی‌توان ادعا کرد، مدرسه هوشمند داریم، هوشمند بودن مدرسه یعنی این‌که با استفاده از تجهیزات به یادگیری عمق بخشید و خلاقیت و نوآوری در دانش‌آموزان را بارور کرد.

وی ادامه داد: برای رشد و تعالی در مدرسه باید برنامه‌ها را ارزیابی و با شناسایی نقاط ضعف و قوت، فرصت‌ها و تهدیدها با حذف برنامه‌های زائد و آسیب‌ها، برنامه عملیاتی علمی داشته باشیم.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان اظهار کرد: اساس و بنیان نظام آموزشی، مدرسه است؛ اگر مدرسه تقویت شود، برنامه‌ها بهتر اجرا می‌شود، آن‌وقت می‌توان شاخص‌های نظام تعلیم و تربیت را رشد داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر