کد خبر: 904745
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۳
نماینده ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:
نماینده ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز به دلیل داشتن روحیه جهاد، شهادت و مقاومت مورد غضب نظام سلطه و غرب است و موضعگیری شجاعانه مقام معظم رهبری در برابر جریان استکبار به پشتوانه وجود نیروهای دلیر سپاه پاسداران است.

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی در سخنرانی پیش خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه، اظهار داشت: ماه شعبان در حال به پایان رسیدن است و باید این روزها را برای ایجاد آمادگی حضور در ماه مهمانی خدا قدر دانست.
وی با اشاره به نیمه شعبان و ولادت امام مهدی صاحب الزمان(عج)، افزود: بر اساس روایات مومنان آخرالزمان که ارزش و جایگاه امام عصر(عج) را درک کرده و منتظر ظهور ایشانند از مردم تمام عصرها برترند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: مصداق آیه ای که مومنان را دوستدار خداوند و خداوند متعال را دوستدار آنان می کند بر اساس روایات در وجود یاران امام زمان(عج) تجلی می یابد.
وی تواضع و فروتنی در برابر مومنان و ستمدیدگان را بر اساس آیات و روایات ویژگی اصلی سربازان امام مهدی موعود دانست و ادامه داد: هر کس در برابر خداوند متعال متواضع باشد خداوند متعال او را رشد می دهد و ستمگران و گردن کشان را به خاک سیاه می نشاند.
سرایی، ایستادگی در برابر ستمگران، کافران و گردنکشان را از دیگر ویژگی مومنان و منتظران ظهور خواند و بیان داشت: چهار دهه است که نظام اسلامی در برابر همه مستکبران عالم سربلند ایستاده و با انواع تهدیدها، تحریمها و ترورها مقاومت کرده است.
وی به ترور 17 هزار نفر از مردم کشور در دهه شصت به دست منافقین تروریست اشاره و اضافه کرد: هر یکی از جنایتها و فشارهایی که به ایران اسلامی تحمیل شد بر هر قدرت دیگری تحمیل می شد از پای می افتاد اما جوانان این خاک با اتکال به خداوند متعال در برابر همه سختیها و تهدیدات ایستاده اند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی ابراز کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز به دلیل داشتن روحیه جهاد، شهادت و مقاومت مورد غضب نظام سلطه و غرب است و موضعگیری شجاعانه مقام معظم رهبری در برابر جریان استکبار به پشتوانه وجود نیروهای دلیر سپاه پاسداران است.
وی به دستگیری سربازان آمریکا در خلیج فارس و نمایش ضعف و زبونی آنان در برابر سربازان ولایت فقیه اشاره و اضافه کرد: نیروهای متعهد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صیانت از این نظام را طبق قانون اساسی به عهده گرفته اند و در انجام این وظیفه خود هرگز کوتاهی نمی کنند.
سرایی ارتباط با معبود و داشتن معنویات را مهمترین عامل موفقیت نیروهای سپاهی عنوان و تصریح کرد: امروز نیروهای نظامی و سپاه اسلام به قویترین و مدرنترین سلاح های جنگی مجهز شده اند اما برگ برنده جبهه مقاومت فراتر از تکیه بر نیروهای مادی بلکه اتکال به قدرت بی زوال و بی پایان الهی است.
وی به مقام والای شهدای انقلاب اسلامی در دفاع مقدس و دفاع از حریم اهل بیت(ع) در سوریه و عراق اشاره کرد و گفت: هر برگ از زندگی شهدای این خاک برگ زرینی است که پر از پاکی و طهارت بوده و برای جوانان بهترین الگو و سرمشق هستند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی با اشاره به زبونی کشورهای عربی و سعودی در برابر غرب و آمریکا، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور آمریکا به صراحت کشورهای عربی را گاو شیرده نامیده و بن سلمان را فردی شپش زده معرفی می کند و این نشان از ذلت پذیری و زبونی این دولت ها است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر