کد خبر: 904732
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱
ویژه‌های جوان:
مصطفی تاجزاده در تحلیلی که بوی تند سطحی و عوام پسند بودن از آن به مشام می‌رسد نوشت: «رهبر کره‌شمالی پس از آزمایش موفق موشک بالستیک خود، هزینه نگهداری بمب اتمی را سنگین خواند...

مصطفی تاجزاده در تحلیلی که بوی تند سطحی و عوام پسند بودن از آن به مشام می‌رسد نوشت: «رهبر کره‌شمالی پس از آزمایش موفق موشک بالستیک خود، هزینه نگهداری بمب اتمی را سنگین خواند و استراتژی توسعه کره‌جنوبی را برگزید. آیا وقت آن نرسیده است که طرفداران کره‌شمالی اسلامی شدن ایران نیز از دو مدل هسته‌ای‌ و توسعه اقتصادی، دومی را انتخاب کنند؟»
این مطلب تاجزاده با واکنش‌های زیادی روبه‌رو شد که او را یک عقب‌مانده سیاسی و دشمن ایران نامیده بودند. یکی از این واکنش ها از علی علیزاده تحلیلگر سیاسی بود که با رد دشمن بودن او نوشت: «آقای تاجزاده برای عقیده‌اش هفت سال زندان کشیده و گمان می‌کند آن عقیده فردای ایران را بهتر می‌کند. از اجنبی هم کمک نگرفته. به هیچ وجه او را دشمن نمی‌دانم. او را کسی می‌دانم که با روابط بین‌الملل روز دنیا و با علوم سیاسی مدرن بسیار غریبه است. کسی می‌دانم که مرعوب قدرت بلامنازع امریکا در 1370 شده و در همان وحشت آن سال‌‌ها منجمد شده و خود را به‌روز نکرده و کسی است که از گذشته انقلابی خود پشیمان است و کسی است که حقانیت خود را فقط بر اساس اشتباهات جناح مقابل اندازه می‌گیرد و توان دیدن تصویر بزرگتر و فراتر از سیاست داخلی ایران را ندارد.»

وزير بهداشت از دولت قهر كرده است!

يك روزنامه حامي دولت مي‌گويد كه وزير بهداشت به خاطر برخي دلخوري‌ها در جلسات كابينه شركت نمي‌كند. روزنامه آفتاب يزد در گزارشي با اشاره به غيرقابل كتمان بودن غيبت‌هاي وزير بهداشت در جلسات هيئت دولت مي‌نويسد: «شروع اين غيبت‌ها از جلسه هشتم فروردين ماه بود كه وزير بهداشت در آن شركت نكرد، بسياري گفته‌اند كه وي به تعطيلات رفته و دليل اين غيبت همين است، اما عدم حضور وي در جلسه 15 فروردين كابينه و همچنين 22 فروردين، توجه‌ها را به خود جلب كرد. زماني كه رئيس‌جمهور ديدار نوروزي ترتيب داد، وي حاضر نشد در آن شركت كند و به همين دليل «قهر» او مسجل شد. حسينعلي شهرياري، عضو كميسيون بهداشت و درمان مجلس هم در گفت‌وگويي كوتاه با آفتاب يزد ضمن تأیید قهر وزير بهداشت و برشماري دلايل آن، عدم پايبندي دولت و رئيس‌جمهور به وعده‌های خود در زمينه طرح عظيم تحول سلامت را دليل اصلي اين مسئله دانست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار