کد خبر: 904626
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتقاداتش از دولت گفت: انتقادها در راستای بهبود اوضاع و پیشرفت بیشتر با حداقل امکانات است.

نادر قاضی پور با انتقاد از معضل اشرافی گری مسؤولان، گفت: یکی از نقدهای وارد به دولت بحث اشرافی گری است که مربوط به تقسیم قدرت و جناح نیست و در راستای منافع نظام و حمایت از مستضعفین است.
وی با انتقاد از معضل اشرافی گری مسؤولان افزود: یکی از نقدهای وارد به دولت بحث اشرافی گری است که مربوط به تقسیم قدرت و جناح نیست و در راستای منافع نظام و حمایت از مستضعفین است.
نائب رییس فراکسیون کارگری مجلس خواستار مطالبه گری رسانه ها در خصوص حق و حقوق کارگران شد و افزود: دولت باید در ابتدای سال قیمت خرید تضمینی گندم را اعلام می کرد که متاسفانه هنوز اعلام نکرده است، خوشبختانه سازمان بازرسی کشور به موقع در بحث واردات گندم ورود پیدا کرده است.
قاضی پور به موضوع اعتراضات مردم در دی ماه سال گذشته اشاره کرد و گفت: اگر رییس جمهور در رابطه با آرای صندوق ها در صحن مجلس جوابگو می شدند مشکلات دی ماه پیش نمی آید؛ مردم آذربایجان برای شکم اعتراض نمی کنند و در زمان به خطر افتادن دین و خاک وطن به خیابانها می آیند.
وی با اشاره به 12 اردیبهشت سالروز شهادت شهید مطهری، روز معلم را تبریک گفت و تصریح کرد: آموزش و پرورش زیربنا است و باید بیشتر از سایر وزارتخانه ها مورد توجه قرار گیرد.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: تفاوت های پرداختی حقوق معلمان نسبت به سایر کارکنان دولت، سبب بی انگیزگی معلمان شده است و اگر بحث آموزش 20 درصد در مدارس محقق می شود، مباحث پرورشی در حد صفر است؛ رهایی از این وضعیت ارج نهادن به جایگاه معلمان و بازگشت به مقام معلمان در سالهای 63-64 است
وی در پاسخ به سوال، در خصوص برنامه مجلس برای تحقیق و تفحص در خصوص عملکرد ستاد احیا دریاچه ارومیه اظهار داشت: در ارتباط با هزینه کرد اجرایی اعتراضی وجود ندارد اما در خصوص مطالعه، تحقیق و اعزام به خارج پول هایی هزینه شده است که باید شفاف سازی شود.
قاضی پور در ادامه به کمک های بین المللی برای احیا دریاچه ارومیه اشاره و اذعان داشت: متأسفانه مبالغ ریالی و ارزی کمک های بین المللی به دریاچه ارومیه مشخص نیست این درحالی است که تنها یکی از هموطنان 300 هزار دلار برای ستاد مساعدت مالی داشته است!
وی به اختلافش با وزیر بهداشت پرداخت و تصریح کرد: متأسفانه صاحبان قدرت می خواهند قلدرمآبانه، نمایندگان را از طرح سوال و استیضاح وزیران باز دارند که این امر آسیب جدی برای مجلس و نظام است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر