کد خبر: 904538
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: توسعه اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار در گرو تعامل شرکای اجتماعی یعنی کارگر، کارفرما و دولت خواهد بود.

به گزارش جوان در کردستان، حسین فیروزی در نشست تخصصی با کارگران و تشکلات کارگری استان کردستان که به مناسبت هفته کارگر در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: توسعه اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار استان در نتیجه تعامل شرکای اجتماعی یعنی کارگر، کارفرما و دولت ایجاد می‌شود.


وی با بیان اینکه در راستای دستور استاندار برای حل مشکلات کارگران استان، به تناسب موضوع و همچنین به تناسب تشکلات، شورای گفت‌وگو راه‌اندازی می‌کنیم، خاطرنشان کرد: مطمئنیم بخش قابل‌توجهی از مشکلات در استان حل می‌شود و بخشی دیگر که نیاز به قانون دارد به تهران انعکاس و پیشنهاد می‌دهیم.

 رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایان استان نیز در این جلسه اظهار کرد: تنگ‌نظری‌ها و سختگیری‌های کارشناسان برخی ادارات و دستگاه‌های خدمت‌رسان امروز به عنوان مهم‌ترین مشکل و سد راه فعالیت کارفرمایان در استان شده است.

آرام فاتحی تصریح کرد: این موضوع هم حفظ اشتغال موجود و هم ایجاد فرصت‌های جدید شغلی را به مخاطره انداخته است که باید تمهیدات لازم برای رفع این مشکل از سوی مسوولان اندیشیده شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر