کد خبر: 904436
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵
تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برای استفاده ایثارگران تحت پوشش بنیاد از تسهیلات «حکمت کارت» به امضا رسید.

به گزارش «روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران»، در راستای اجرای ماده 54 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برای ایثارگرانی که از بنیاد شهید و امور ایثارگران حقوق دریافت می کنند و به منظور استفاده از خدمات و تسهیلات «حکمت» کارت، روز دوشنبه 10 اردیبهشت‌ماه با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در محل وزارتخانه دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به امضا رسید.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی در مراسم امضای این تفاهم‌نامه ضمن تبریک نیمه شعبان و ولادت حضرت مهدی (عج) گفت: خدمات‌رسانی به ایثارگران هدف مشترک بنیاد، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و تمام نیروهای نظامی و انتظامی ایران است زیرا همه ما می‌دانیم که آسایش، آرامش، امنیت و سربلندی کشورمان در دنیا مدیون شهدا و ایثارگران است.
نماینده ولی فقیه ادامه داد: مقام معظم رهبری همواره بر لزوم حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأکید دارند و در همین راستا تمام دستگاه‌ها وظیفه دارند به یکدیگر کمک کنند تا این موضوع در کنار خدمات‌رسانی مناسب به ایثارگران محقق شود. خوشبختانه امیر سرتیپ حاتمی در این مسیر گام‌های خوبی برداشته‌اند و امروز نیز در راستای همین همکاری‌های مشترک تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد و وزارت دفاع و پشتیبانی به امضا می‌رسد.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص امضای این تفاهم‌نامه و حکمت کارت گفت: طرح حکمت که پیش‌ازاین برای ایثارگران وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح انجام می‌شد، تسهیلات خوبی را در اختیار این عزیزان قرار می‌داد و با امضای این تفاهم‌نامه ایثارگران تحت پوشش بنیاد با توجه به مفاد ماده 54 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران می‌توانند از مزایای این طرح و حکمت کارت استفاده کنند.
امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز در این مراسم ضمن تبریک میلاد حضرت مهدی (عج)، روز کارگر و روز معلم گفت: شهدا و جانبازان به معنای واقع کلمه چشم‌وچراغ جامعه ما هستند. در کشور ما عده زیادی در حال تلاش برای خدمت‌گزاری هستند که بی‌شک شهدا و ایثارگران در صدر این افراد قرار می‌گیرند، زیرا با تلاش و فداکاری آن‌ها و با کمک فرهنگ سرخ شهادت است که امروز کشور ایران سربلند است و تمام مردم ما نیز قدردان این عزیزان هستند.
وی افزود: طرح کارت حکمت بر اساس ماده 54 قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران شکل گرفته است و امیدواریم بتوانیم با اجرای این طرح در سطح کل جامعه ایثارگری بخشی از منویات رهبر معظم انقلاب را در راستای خدمات‌رسانی و زنده نگه‌داشتن یاد شهدا برآورده کنیم. طرح حکمت زیرساختی برای خدمات‌رسانی به ایثارگران شاغل و بازنشسته است و ان شاء الله بستری فراهم خواهد شد تا خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با نهایت عزت از خدمات این طرح استفاده کنند.
در پایان این مراسم تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح توسط مهدی ایزدی معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران و سردار سرتیپ سید مجید ابن الرضا معاون منابع انسانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به امضا رسید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار