کد خبر: 904147
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل:
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل گفت: پروژه‌هایی که در استان اردبیل منجر به تولید اشتغال می‌شوند حمایت خواهند شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، داود شایقی در جلسه مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان و ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی استان اردبیل اظهار کرد: ما پروژه‌های مصوب برای سالجاری را در قالب نامه به ادارات ابلاغ کردیم و دستگاه‌های اجرایی باید با تمام توان نسبت به تدوین و جمع‌بندی پروژه‌های اولویت‌دار اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه حمایت از کالای ایرانی یکی از بندهای بیست و چهارگانه سیاست‌های اقتصاد  مقاومتی است، خاطرنشان کرد: شعار مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری برای سالجاری باید در دستور کار تمام دستگاه‌های اجرای قرار گیردو اولویت ما نیز در استان استفاده از کالاهای تولید داخل و ارتقای کیفیت محصولات تولیدی می‌باشد.

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل با بیان اینکه در قالب دستورالعمل ابلاغیه‌ای در خصوص حمایت از کالای ایرانی و مصرف تولید داخلی به دستگاه‌های اجرایی ارسال شده است، تصریح کرد: این دستورالعمل در استان نیز جزو برنامه‌های اصلی قرار گرفته است.

شایقی در بخش دیگری از سخنان خود اولویت اصلی سالجاری را اشتغال اعلام کرد و گفت: در راستای عمل به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ایجاد اشتغال در استان در صدر قرار گرفته و با طرح ایجاد 20 هزار شغل از سوی استاندار اردبیل در سالجاری تمام تلاش خود را برای تحقق این امر در استان به کار گرفته‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی باید برنامه‌های خود را در راستای ایجاد اشتغال پایدار در استان به استانداری ارائه دهند، اضافه کرد: در کنار تولید اشتغال، توسعه گردشگری در استان نیز یکی از برنامه‌های اصلی و اولویت‌دار ما قرار گرفته که در کنار توجه به صنعت و ... حوزه گردشگری در استان محور فعالیت‌ها قرار گرفته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل از بازدید استاندار اردبیل از پیست دوم اسکی آلوارس در روزهای گذشته خبر داد و افزود: ضروری است تا تمام دستگاه‌های اجرایی دخیل در توسعه این پیست زیرساخت‌های لازم را برای این کار فراهم کنند تا پروژه با کیفیت بالا و طبق استانداردهای لازم افتتاح و به بهره‌برداری برسد.

شایقی همچنین به استفاده از ظرفیت فرمانداران در توسعه شهرستان‌ها اشاره و اظهار کرد: فرمانداران باید در جلسه شورای برنامه‌ریزی شهرستان نسبت به جذب اعتبارات شهرستانی اقدام کنند و با استخراج نیازهای عمرانی شهرستان در تامین اعتبار برای پروژه‌های مصوب شهرستان اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه اولویت اصلی ما در استان با تاکید استاندار اتمام پروژه‌های ناتمام است، گفت: حتی‌الامکان از آغاز پروژه‌های جدید در استان باید خودداری شود تا پروژه‌های نیمه‌تمام با پیشرفت بالای 80 درصد در استان به افتتاح و بهره‌برداری برسد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر