کد خبر: 904128
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳
نماینده مردم کرج در مجلس مطرح کرد
نماینده مردم آسارا، اشتهارد، فردیس و کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مشکلاتی که پیش روی صاحبان سرمایه و تولیدکنندگان قرار دارد بهره بالای وام‌های بانکی است.

عزیز اکبریان در بیست و نهمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان البرز که در سالن اجتماعات باشگاه میلاد برگزار شد، گفت: طی این مدت با مشکلاتی درزمینهٔ بازار ارز مواجه شدیم که قطعاً در شرایط بازار کار نیز تأثیرگذار بوده است.

وی افزود: نشست‌های متعددی به‌منظور ارتقاء تولید ملی و رفع مشکلات پیش روی سرمایه‌گذاران در مجلس شورای اسلامی برگزارشده است.

نماینده مردم آسارا، اشتهارد، کرج و فردیس مجلس شورای اسلامی استان البرز تصریح کرد: حمایت از کالای ایرانی باهدف بهبود شرایط اقتصادی کشور در دستور کار قرار دارد.

اکبریان در ادامه با تأکید بر تحقق شعار سال خاطرنشان کرد: حمایت از کالای داخلی به بهبود شرایط کارگران نیز کمک خواهد کرد.

وی بابیان اینکه مشکلات بسیاری مقابل راه سرمایه‌گذاران و صاحبان صنایع قرار دارد، متذکر شد: یکی از عمده مشکلاتی که سر راه سرمایه‌گذاران قرار دارد سود بالای بانکی است.

نماینده مردم کرج در مجلس در ادامه سخنان خود با طرح این سؤال که چرا تولیدات کشور همچون ترکیه و امثال آن نیست، تأکید کرد: یکی از دلایل کیفیت پایین تولیدات داخلی عدم همراهی بانک‌ها با سرمایه‌گذاران است؛ در هیچ جای دنیا وام با بهره 30 درصد به صاحبان صنایع تعلق نمی‌گیرد.

 

اکبریان در بخش پایانی سخنان خود بابیان اینکه از شرایط اشتغال استان با خبر هستیم، متذکر شد: شرایط فعلی برای جوانان فراهم نیست و متأسفانه این قشر موقعیتی برای گذاراندن اوقات فراغت خود ندارند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار