کد خبر: 903853
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱
دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی خبر داد:
دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی گفت: ۶۷ هزار نفر از کارگران و افراد تحت پوشش تامین اجتماعی، کارگران فصلی و واحدهای تولیدی و صنعتی در دو شهر ارومیه و خوی عضو آنلاین خانه کارگر استان هستند.

اسلام صادقی با تأکید به این که نگذاریم خانه امن کارگران آسیب ببیند، اظهار داشت: در حوزه جامعه کار و کارگری اگر تا دیروز از سو مدیریت رنج می بردیم امروز مشکل حمایتی داریم.

وی افزود: ۶۷ هزار نفر از کارگران و افراد تحت پوشش تامین اجتماعی، کارگران فصلی و واحدهای تولیدی و صنعتی در دو شهر ارومیه و خوی عضو آنلاین خانه کارگر استان هستند.

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی با اشاره به فرهنگ سازی استفاده از کالای ایرانی، گفت: ملت ایران باید با خرید و حمایت از تولیدات ایرانی خودشان مشکل بیکاری را رفع کنند.

وی به مشکلات جامعه کارگری اشاره کرد و افزود: در آذربایجان غربی واحدهای صنعتی با رکود مواجه هستند که تاثیر خود را بیشتر بر زندگی معیشتی کارگران استان گذاشته است.

صادقی با اشاره به اینکه عدم نقدینگی سایه سنگین بر سر تولید واحدهای تولیدی استان است، تصریح کرد: اگر تشکل های کارگری و دولت استفاده از کالای ایرانی را تبلیغ نکنند و جلوی قاچاق را نگیرند بزرگترین ظلم را در حق کارگران کرده اند.

صادقی با اشاره به برنامه های خانه کارگر به مناسبت هفته کارگر و روزجهانی کارگر گفت: امسال در روز جهانی کارگر در ۱۱اردیبهشت ماه، جامعه کارگری در صورت موافقت نهادهای مربوطه، همایش بزرگ کارگری به صورت مسالمت آمیز برای احقاق حقوق خود در ارومیه برگزار می کند.

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر