کد خبر: 903696
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶
شهردار اردبیل:
شهردار اردبیل گفت: اجرای پروژه‌های گردشگری اردبیل به ویژه پروژه‌های مربوط به دریاچه شورابیل تسریع می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در دیدار با عضو شورای شهر اردبیل اظهار داشت: اجرای پروژه‌های گردشگری اردبیل به ویژه پروژه‌های مربوط به دریاچه شورابیل تسریع می‌شود تا گردشگران و مسافران رضایت همه‌جانبه‌ای در این زمینه داشته باشند.

وی افزود: با بهره‌برداری مناسب از پروژه‌های نیمه تمام این منطقه توریستی و تفریحی به شکل مناسبی آماده پذیرایی از گردشگران خواهد بود و با توجه به این که به ایام تعطیلات تابستانی نزدیک می‌شویم ضروری است روند اجرایی عملیات پروژه‌های عمرانی و گردشگری تسریع شده و پروژه‌های نیمه‌تمام آماده بهره‌برداری باشد.

شهردار اردبیل ضمن بررسی مصوبات اجرا شده و اطلاع از آخرین وضعیت پروژه‌ها بیان کرد: نه تنها بایستی پروژه‌های نیمه تمام را به منظور تکمیل شدن پیگیری کرد بلکه باید پروژه‌های جدید دیگر را نیز برای اجرایی شدن در دستور کار قرار داد.

لطف‌اللهیان بیان کرد: شورابیل به عنوان یک مجتمع تفریحی و توریستی دارای قابلیت‌های بی‌شماری بوده و با توجه به این که این منطقه جزء عناصر ارزشی اردبیل است، می‌تواند با توسعه خود و  جذب گردشگران و افزایش ماندگاری آن‌ها در توسعه استان سهیم باشد.

رئیس کمیسیون حقوقی و امور ایثارگران شورای شهر اردبیل نیز در این دیدار گفت: تسهیل در ارائه خدمات به مردم در همه ابعاد رویکرد مهم و اساسی شورای شهر در پاسخگوئی به مطالبات و درخواست‌های مردمی است و تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی، گردشگری و تفریحی از اولویت‌های مهم در این زمینه است.

جواد انصاری افزود: اعضای شورای شهر در قالب بودجه سال 97 تصمیم گرفتند تا در توسعه و تقویت خدمات‌رسانی مطلوب و کیفی‌تر به ایجاد منطقه 5 اهتمام جدی داشته باشند و امیدواریم به سرعت ثمره و نتیجه این اقدامات اساسی را شاهد باشیم.

انصاری گفت: ما برای اینکه منطقه یک شهرداری اردبیل را متمرکز در حوزه بافت فرسوده و تاریخی و همچنین بهسازی آن کنیم این مسئولیت را به منطقه یک واگذار کردیم تا به تدریج عملیات بهسازی و نوسازی این بافت انجام شود.

وی از پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت به همراه تخفیف ویژه شهرداری در صدور مجوزهای قانونی برای بازسازی و بهسازی بافت فرسوده اشاره کرد و افزود: ما در همه این هدفگذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها تلاش‌مان بر این است تا بتوانیم رضایت عموم شهروندان  را فراهم آوریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر