کد خبر: 903616
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی:
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: تربیت طلاب و روحانیان در تراز انقلاب از ضروریات جامعه است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی امروز به همراه مسؤول بسیج طلاب با مدیر حوزه علمیه خواهران استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام حیدری زاد به عنوان مدیر حوزه علمیه خواهران استان گفت: حجت الاسلام حیدری زاد افزون بر شخصیت علمی دارای سوابق انقلابی و جهادی بوده از این رو حضور وی برکات زیادی در تربیت و انگیزه دهی به طلاب جوان در حوزه های علمیه استان خواهد داشت.

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفیقلی زاده سرایی تربیت طلاب و روحانیان در تراز انقلاب را از ضروریات جامعه دانست و گفت: با توجه به اهمیت موضوع، سپاه شهدا و به ویژه بسیج طلاب استان از همه ظرفیت های موجود برای همکاری مشترک استفاده می کنند و لازم است در این راستا جلسات متعددی برگزار و هماهنگی های لازم بعمل آید.

در ادامه دیدار حجت الاسلام حیدری زاد، مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی تاکید کرد: ظرفیت بالای بسیج طلاب می تواند در پیاده سازی فرهنگ انقلابی در حوزه های علمیه موثر باشد و حوزه های علمیه خواهران استان از این ظرفیت در ارتقای سطح آگاهی و تربیتی طلاب استفاده خواهند کرد.

حجت الاسلام حیدری زاد، جانباز دفاع مقدس، نزدیک به ۲۰ سال امام جمعه نقده بود و با حکم مدیر حوزه های علمیه به عنوان مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی منصوب شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر