کد خبر: 903261
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶
استاندار البرزتاکید کرد:
استاندار البرز گفت: راهبرد آموزش و پرورش در سال 97، تحقق شعار سال و حمایت از کالای ایرانی و گسترش امید و نشاط در مدارس است که باید برای آن برنامه های کیفی و متنوع با رویکرد آموزشی و فرهنگ سازی داشت.

محمد علی نجفی با اشاره به اینکه خانواده مهم‌ترین هدف دشمن در جنگ نرم است، ادامه داد: ما اعتقاد داریم دامن پدر و مادر، خانه و خانواده نخستین مدرسه تعلیم و تربیت است.

وی خاطر نشان کرد: اخلاق، معنویت، مهارت و خلاقیت چهار کلید واژه و راهبرد مهم دستگاه تعلیم و تربیت استان در سال 97 است.

نجفی یادآورشد: هدف‌گذاری ما در همه برنامه‌های آموزش و پرورش، حرکت در مسیر شعار سال و حمایت از کالای ایرانی است.

استاندار البرز با بیان اینکه فرهنگ‌سازی این مقوله مهم باید در جامعه دانش آموزان و فرهنگیان اتفاق بیفتد، تصریح کرد: خود ما نیز باید برای برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌ها در راستای عملیاتی کردن حمایت از کالای ایرانی، اعتقاد، باور و تعصب داشته باشیم.

استاندار البرز اضافه کرد: ما باید شعاع اندیشه، تفکر و نگرش خودمان را نسبت به شرایط تغییر دهیم.

وی در ادامه به نقش مهم خانواده در حمایت از کالای ایرانی پرداخت و افزود: برای حمایت از اقتصاد کشور نیاز به رونق یافتن فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی در کشور داریم که در مدارس باید به این مهم توجه شود.

وی بیان داشت: در راستای تحقق شعار سال با نام حمایت از کالای ایرانی، دولت، تولید کنندگان و مصرف کنندگان سه راس یک مثلث هستند و فرهنگ سازی حمایت از تولید در این زمینه نقش مهمی ایفا می کند.

وی تاکید کرد: آموزش و پرورش البرز باید فرهنگ سازی در راستای ترویج حمایت از کالای ایرانی از سوی مصرف کنندگان را باید مدنظر قرار دهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار