کد خبر: 902885
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی:
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: باید جوانمردی روح حاکم بر فعالیت های ورزشی باشد و مسئولین ورزش نیز باید سیاست خود را بر برقراری این روح در ورزش سوق دهند.

عبدالله چمن گلی اظهار داشت: حرکات و رفتار ورزشکاران زیر ذره بین جامعه است و به همین دلیل نیز انتظار از ورزشکاران در اذهان عمومی بالاست.

وی با اشاره به جایگاه والای ورزشکاران در میان مردم، گفت: ورزشکاران در جامعه ما جزو افراد شاخص جامعه هستند و از همین رو حرکات و رفتار ورزشکاران زیر ذره بین جامعه است و باید مراقب رفتار خود دراجتماعات باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی افزود: لازمه داشتن جامعه سالم شناخت علمی ورزش است و همین شناخت موجب خواهد شد مردم با استفاده از علم ورزش نسبت به زندگی سالم بیش از پیش امید داشته باشند.

وی تصریح کرد: باید جوانمردی روح حاکم بر فعالیت های ورزشی باشد و مسئولین ورزش نیز باید سیاست خود را بر برقراری این روح در ورزش سوق دهند.

سلماس جز شهرستان های افتخار آفرین در سطح کشور است

فرماندار سلماس نیز در این مراسم گفت: سلماس از جمله شهرستان هایی که با داشتن ورزشکاران توانمند و مستعد در رشته های ورزشی متعدد، در سطح کشور و بین المللی افتخار آفرینی کرده است.

اصغری افزود: باید قدردان افرادی باشیم که در راستای نشاط بخشی به جامعه و تحرک و پویایی آن تلاش می کنند و با گسترش فعالیت های ورزشی زمینه ارتقای امید به زندگی را در سطح جامعه بالا می برند.

وی با بیان اینکه هزینه در ورزش نوعی سرمایه گذاری در جامعه است، تصریح کرد: مسئولین ورزش در کشور باید با داشتن برنامه ریزی دقیق،‌مدیریت مناسبی  بر روی منابع مالی و انسانی ورزش در کشور داشته باشند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر