کد خبر: 902852
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳
معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی
 معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: از سال 1392 ، تعداد دو هزارو 653 نفر از طرح آموزش قران کریم به صورت مجازی بهره مند شدند.

حجت الاسلام جمال ایزدی در خصوص این مرکز توضیحاتی ارائه داد و افزود: سازمان اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی چند ماموریت مهم از جمله فعالیت قرانی دارد.

وی بیان کرد: فعالیت های قرانی این اداره در 4 بخش تربیت مربی قران و فعالیت های آموزشی برای مربیان، برگزاری محافل قرانی با حضور قاریان ملی و بین المللی، مسابقات قرانی و تربیت حافظان قران کریم در نظر گرفته شده است.

وی با بیان ایتکه در در بخش تربیت مربیان تاکنون بیش از 700 مربی تربیت شده اند؛ افزود: در بخش محافل قرانی نیز تاکنون 115 محفل قرانی در استان برگزار شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با بیان اینکه در بخش مسابقات قرانی تاکنون به ثورت میانگین 295 هزار نفر قبت نام کرده اند؛ گفت: از این تعداد 10 هزار نفر به صورت مستقیم توسط اوقاف ثبت نام شده اند و مابقی به همکاری اداره آموزش و پروش بوده است.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند: ما باید 10میلیون حافظ قران کریم داشته باشیم؛ گفت: از این رو اداره اوقاف متعهد شد تا یک میلیون نفر را حافظ قران کند که خوشبختانه اکنون توسط این سازمان بیش از یک میلیون نفر حافظ قران شده اند.

حجت الاسلام ایزدی اظهار کرد: حفظ قران کریم در دوبخش حضوری و مجازی صورت می گیرد که امروز بخش مجازی افتتاح شد.

وی افزود: این مرکز با حضور 24 کارشناس در دو شیفت فعالبت می کند و تاکنون  2 هزار و 653 نفر از این طرح بهره مند شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار