کد خبر: 902342
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۶
ابفای گلستان
مدیر امور اب وفاضلاب منطقه علی اباد از شستشوی بیش از 21 کیلومتر از شبکه توزیع اب شهرهای علی اباد وفاضل اباد خبر داد

محمدجعفر مزیدی در گفتگو با پایگاه خبری این شرکت افزود: این اقدام بمنظور بالا بردن کیفیت آب مصرفی شهروندان و ارائه خدمات مطلوب تر آبرسانی انجام شده است.

وی اظهار داشت: در این مدت 208 مورد از اتفاقات شبکه و خط انتقال  و 778 مورد از اتفاقات انشعابات رفع شده و بیش از 4 کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب انجام شده است.

مزیدی با بیان اینکه یک هزار و 835 فقره کنتور خراب و فرسوده شهروندان در این منطقه تعویض شده، تصریح کرد: این اقدام با هدف کاهش هدرفت آب انجام شده است.

وی افزود: نصب 428 فقره انشعاب جدید، واگذاری 570 فقره انشعاب، 8 هزار و 760 آزمایش کلرسنجی، 138 مورد بازدید و تست کنتور، 271 مورد استانداردسازی انشعابات قدیمی، 75 مورد مرئی کردن شیرآلات، 34 مورد جابه جایی کنتور، احداث 550 متر خط انتقال مخزن از فعالیت های انجام شده در امور آب و فاضلاب منطقه علی آبادکتول می باشد.

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه علی آبادکتول با بیان اینکه 32 کیلومتر از خط انتقال آب در سال گذشته شستشو شده است، یادآور شد: شستشوی 28 هزار مترمکعب از مخازن ذخیره آب شهرهای علی آبادکتول و فاضل آباد با هدف بهبود و حفظ شاخص های کیفی آب شرب و ارتقاء سطح خدمات رسانی به مشترکین انجام شده است.

وی افزود: تعویض کنتور حجمی 11 حلقه چاه آب، تعمیر تجهیزات 8 حلقه چاه، تجهیز و بهره برداری از دو حلقه چاه، تعویض 5 الکتروپمپ فرسوده و نصب دو ایستگاه پمپاژ مخزن دو هزار و سیستمی نمودن کلیه وصول مشترکین در سال 96 از دیگر اقدامات انجام شده می باشد.

گفتنی است، بیش از 23 هزار و 769 مشترک تحت پوشش شبکه آب شرب شهرهای علی آبادکتول و فاضل آباد می باشند و آب مورد نیاز این مشترکین از طریق 19حلقه چاه تامین می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر