کد خبر: 902101
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹
سامانه جامع مهندسان ساختمان که به اختصار « سجما » نامیده می شود در سال حمایت از کالای ایرانی و با هدف خدمت به جامعه مهندسی ساختمان کشور منتشر شد.

دبیر این سامانه با اعلام این خبر گفت: سجما در فاز نخست خود به عنوان یک اپلیکیشن اندرویدی با مجوز از مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال منتشر شده است.

وی افزود: ارتباط کاملی میان اجزای چهار بخشِ مهندسان ساختمان، شرکت ها و دفاتر مهندسی، پروژه ها و نیازمندی ها بوجود آورده است که مکانیزم اثر آن در ارتقای کیفیت ساخت و سازها و همچنین اشتغال مهندسان و در نهایت رونق صنعت ساختمان کشور خواهد بود.

این کارشناس مردم و مهندسان ساختمان را از مخاطبان اصلی این سامانه برشمرد و تشریح کرد: سجما به صورت کاربر محور برنامه ریزی شده است و این مهندسان هستند که با استفاده از خلاقیت و درج سوابق و توانمندی ها می توانند به معرفی خود به جامعه بپردازند.

وی با تاکید بر عموم مردم و جامعه به عنوان مخاطبان و بهره برداران اصلی این سامانه عنوان کرد: ایجاد فضایی عادلانه و در دسترس جامعه برای معرفی مهندسان کارآمد و در نهایت تعمیم آن به حلقه های متصل به هم، نظیر مجموعه های مهندسی، پروژه های مستعد و نیازمندی های ویژه آن در جهت رونق بخشی هدفمند صنعت ساختمان از جمله اهداف فعالیت سامانه سجما خواهد بود.

دبیر سامانه جامع مهندسان ساختمان ایران در ادامه تصریح کرد:  این زنجیره می تواند جریانی آرام و بدور از هرگونه تبعیض را در مسأله رونق کمی و کیفی صنعت ساختمان ایجاد نماید.

وی سجما را به عنوان رسانه ای قدرتمندو کاربر محور توصیف کرد و افزود: سجما مردم عزیز ایران را با جامعه ۴۰۰ هزار نفری مهندسان ساختمان، سرمایه گذاران و پیمانکاران پیوند می دهد تا از این طریق بتواند خدمتی شایسته را در جهت توسعه و آبادانی کشور به انجام رساند.

وی در پایان خدمات این سامانه را کاملا رایگان توصیف کرد و افزود: اطلاعات کاملی در خصوص این سامانه که با هدف افزایش ضریب نفوذ مهندسان ساختمان در جامعه پیاده سازی شده است در قالب متن و اینفوگرافی در سایت sajma.ir ارائه شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار