کد خبر: 901778
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: سال گذشته بیش از سه هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد در استان مرکزی ایجاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: سال گذشته بیش از سه هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد در استان مرکزی ایجاد شده است.

قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی در حاشیه دیدار با سرپرست فرمانداری خمین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فرصت های شغلی در زمینه دامداری، کشاورزی، صنایع دستی و گردشگری با استفاده از ۴۰۰ میلیارد ریال منابع بانکی و ۱۰۰ میلیارد ریال منابع داخلی، از طریق پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان ایجاد  شده است.

موسی نژاد با بیان اینکه ۷۰ درصد از اعتبارات تخصیصی اشتغال مددجویان نیز در شهرستان خمین جذب شده، تصریح کرد: اشتغال ایجاد شده برای افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خمین، ۲۲۵ فرصت شغلی با صرف اعتبار ۳۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، در سال گذشته  بوده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی خاطر نشان کرد: تلاش می شود با جذب اعتبارات اشتغالزایی از سوی مددجویان و همکاری مسئولان این نهاد حمایتی و بانک های عامل،  میزان اشتغال در سال جاری به بیش از چهار هزار شغل افزایش یابد.

موسی نژاد توانمندسازی مددجویان از طریق پرداخت تسهیلات خوداشتغالی را مهم ارزیابی کرد و افزود: امید است در سال جاری با افزایش اعتبارات، خدمات مطلوب تری در حوزه های مختلف به افراد تحت پوشش و مددجویان ارائه شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی رویکرد مهم فعالیت این نهاد حمایتی را کاهش جمعیت تحت پوشش از طریق توانمندسازی، خودکفایی و ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان عنوان کرد و گفت: در شهرستان خمین نیز با توجه به جمعیت عظیمی که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند این رویکرد به طور جدی دنبال می شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر