کد خبر: 901535
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸
مدیرعامل موسسه حقوقی دانش‌پژوهان ماف اعلام کرد
مدیرعامل موسسه حقوقی دانش‌پژوهان ماف از ارسال ۱۳۶ اثر از ۳۵ عکاس به دبیرخانه دومین دوسالانه جایزه ماف برای جهانی عاری از مین خبر داد.

به گزارش جوان از کردستان، جبار طهماسبی شامگاه سه‌شنبه در مراسم افتتاحیه «نمایشگاه عکس‌های منتخب دومین دوسالانه جایزه ماف برای جهانی عاری از مین» که در محل گالری هنر نگارخانه ارشاد سنندج برگزار شد، اظهار کرد: تعداد360اثر در بخش عکس به دبیرخانه این جشنواره ارسال و از این تعداد، ۳۶ اثر انتخاب شده است.

وی در ادامه سخنان خود افزود: برپایی این نمایشگاه بخشی از برنامه موسسه ماف است که امسال به مناسبت روز بین‌المللی آموزش خطرات مین در بخش پژوهش و تحقیق، فیلم و عکس با آثار ارسالی از تمام کشور برگزار می‌شود.

مدیرعامل موسسه حقوقی دانش‌پژوهان ماف با بیان اینکه قسمتی از معضل مین در استان کردستان مرتبط به مرزی بودن این استان است، تصریح کرد: بخشی دیگر مربوط به پایگاه‌های متروکه مناطق مسکونی است.

طهماسبی هدف از اجرای برنامه‌های ماف را کاهش تلفات مین با آگاه‌سازی و آموزش آحاد مختلف جامعه عنوان کرد و گفت: رسالت ما کاهش تلفات مردم از پدیده زیانبار مین است.

وی از آموزش ۱۳ هزار نفر در ۱۱۰ روستای آلوده به مین استان در طول ۳ سال خبر داد و خاطرنشان کرد: موسسه ماف در راستای آموزش خطرات مین در سال‌های گذشته تدابیر خاصی اندیشیده و میان اقشار مختلف جامعه اطلاع رسانی وسیعی کرده است.

به گفته مدیر عامل موسسه دانش پژوهان ماف، زمان برگزاری نشست علمی و اهدای جایزه ماف برای جهانی عاری از مین ۲۳ فروردین ماه سال جاری در سالن شماره ۲ پردیس سینما بهمن سنندج با حضور عکاسان، فیلمسازان، محققین منتخب داوران جشنواره و مسوولین کشوری و استانی خواهد بود.

لازم به ذکر است اولین دوسالانه جایزه ماف در فروردین ماه سال ۹۵ در سنندج برگزار شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر