کد خبر: 901530
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری سنندج:
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری سنندج از سرقت بیش از 200 عدد دریچه هدایت آب‌های سطحی در معابر و خیابان‌های اصلی سطح شهر خبر داد و گفت : سرقت این دریچه‌ها متاسفانه مشکلات فراوانی برای شهروندان و شهرداری بوجود آورده است. 

عبدالسلام سپهر در گفت‌وگو با جوان انلاین در کردستان اظهار کرد: در معابر و خیابان‌های اصلی سطح شهر دریچه‌های بر روی کانال هدایت آب‌های سطحی نصب شده که سرقت آن مشکلات فراوانی برای شهروندان و شهرداری بوجود آورده است.

وی افزود: متاسفانه برخی افراد سودجو شبانه با ابزارآلات خاصی اقدام به سرقت دریچه‌های هدایت آب‌های سطحی نموده و آن را به قیمت ناچیزی می‌فروشند.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: برخی از این دریچه‌ها در خیابان‌های اصلی واقع شده که سرقت آن متاسفانه باعث بروز حوادثی برای وسایل نقیله و یا شهروندان می‌شود.

سپهر اعلام کرد : سال گذشته بیش از 200 عدد از دریچه‌های هدایت آب‌های سطحی در سطح شهر به سرقت رفت که شهرداری‌ها مناطق نسبت به نصب مجدد این دریچه‌ها اقدام کردند.

وی افزود: متاسفانه شهرداری برای نصب مجدد این دریچه‌ها به ازای هر دریچه یک‌میلیون ریال هزینه می‌کند.

سپهر اعلام کرد: سرقت دریچه‌های دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان نظیر سازمان آب، شرکت برق  ومخابرات در خیابان‌های اصلی مشکلات فراوانی برای شهروندان بوجود آورده است. 

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری سنندج از شهروندان درخواست نمود در صورت مشاهده سارقین دریچه‌های هدایت آب‌های سطحی در سطح شهر نسبت به یادداشت شماره ماشین سارقین اقدام نموده و مراتب را از طریق شماره تماس 33164218 به این شهرداری اطلاع دهند. 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر