کد خبر: 901479
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰
فرمانده انتظامی اسلامشهر خبر داد:
فرمانده انتظامی اسلامشهر گفت: طی تعطیلات نوروزی امسال 5 هزار و 390 مأموریت پلیسی در این شهرستان توسط نیروی انتظامی انجام شده است.
محمدرضا عباسی

سرهنگ ابراهیم حسن‌آبادی در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان اسلامشهر در سال جدید با ارائه گزارشی از فعالیت نیروی انتظامی ،اظهار کرد: طی 15 روز تعطیلات نوروزی سال 97، پنج هزار و 390 عملیات پلیسی توسط کارکنان نیروی انتظامی در این شهرستان انجام شد.
وی افزود: متأسفانه در‌بین مأموریت‌های انجام‌شده پلیس، نزاع و درگیری با یک‌هزار و 160 مورد در اولویت نخست مأموریت‌های پلیسی قرار گرفت و رسیدگی به انواع سرقت با 850 فقره مأموریت و تخلفات راهنمایی و رانندگی با 837 مورد در رده‌های بعدی مأموریت‌های نیروی انتظامی در سطح منطقه در این مدت بود که توسط شهروندان از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفته شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر بیان کرد: در طی این مدت در 51 مورد تصادف تعداد 31 مورد مجروح همراه داشته و خوشبختانه هیچ‌گونه تصادفی فوتی گزارش نشده و غالب تصادف در اثر برخورد خودرو و موتورسیکلت با عابر پیاده به‌وقوع پیوسته است.
وی تأکید کرد: خوشبختانه با انجام اقدامات پیش‌گیرانه از وقوع جرم با تأمین روشنایی جاده مرگ (احمدآباد مستوفی) با نصب چراغ در این محور مواصلاتی در طی روزهای گذشته شاهد کاهش انواع تصادفات و سرقت به‌عنف در این محور بوده‌ایم.
حسن‌آبادی افزود: در راستای اقدامات پیش‌گیرانه در رابطه با وقوع جرم با همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان به‌زودی بلوار حضرت معصومه (س) نیز با نصب دوربین کنترلی و تأمین روشنایی در طی روزهای آتی انجام خواهد شد که با این اقدامات شاهد یک مسیر ایمن در سطح شهرستان خواهیم بود.
وی بیان کرد: با اقدامات پیش‌گیرانه و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان و همکاری مطلوب دستگاه‌های مختلف اجرای و خدماتی شاهد کاهش 2 درصدی انواع سرقت به تعداد 211 فقره رسیده و در زمینه دستگیری سارقین 3 درصد افزایش یافته است.
فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر تأکید کرد: متأسفانه غالب نزاع‌ها و درگیری‌ها در سطح منطقه به علت عدم وجود پارکینگ در اغلب نقاط این شهرستان به‌وقوع پیوسته و طبق آخرین بررسی‌های انجام‌شده متأسفانه تاکنون هیچ‌گونه پارکینگی از سوی شهرداری‌ها از محل اخذ جرائم ماده 100 احداث نشده در‌صورتی‌که احداث پارکینگ یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین نیازهای منطقه است.
وی در پایان ضمن قدردانی از همکاری صمیمانه همه مردم و مسؤولین با نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: 53 درصد از سرقت‌های خودرو و لوازم داخل خودرو به‌علت عدم وجود پارکینگ است که با راه‌اندازی پارکینگ‌های طبقاتی در اقصی نقاط شهر، می‌توان شاهد کاهش این‌گونه جرائم بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر