کد خبر: 901471
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱
معاون فرهنگی و دانشجویی علوم پزشکی کاشان:
معاون فرهنگی و دانشجویی علوم پزشکی کاشان گفت: در اعتبار سنجی آشپزخانه‌ها و سالن‌های غذاخوری دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور سال ۹۶ وزارت بهداشت، اداره تغذیه این دانشگاه در "اجرای الگوی تغذیه سالم" با میزان شاخص ۱۰۰ و کسب حداکثر امتیاز در وضعیت عالی قرار گرفت.

دکتر حمیدرضا گیلاسی گفت: طرح اعتبارسنجی آشپزخانه‌ها و سالن‌های غذاخوری دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در قالب ۱۵ شاخص با موضوع تجهیزات، سرانه فضای فیزیکی و واحدهای غذایی از سوی اداره رفاهی وزارت بهداشت تهیه و ارزیابی آشپزخانه و سالن‌های غذاخوری دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی بر اساس آن انجام شد.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه افزود: هدف از اجرای این طرح بررسی وضعیت موجود و رتبه بندی آشپزخانه و سالن‌های غذاخوری دانشجویی و در نهایت ارتقا از وضعیت موجود به استانداردهای مطلوب است.
وی تصریح کرد: اداره تغذیه دانشگاه طبق نتایج ارائه شده از سوی اداره رفاه وزارت بهداشت در گزارش تفکیکی شاخص‌های اعتبارسنجی آشپزخانه‌ها و سالن‌های غذاخوری دانشجویی در اجرای "الگوی تغذیه سالم "و "سامانه نظر سنجی از دانشجو" با میزان شاخص ۱۰۰ و کسب حداکثر امتیاز و نمره در وضعیت عالی و به ترتیب در رده دوم و هفتم جدول دانشگاههای علوم پزشکی قرار دارد.
دکتر گیلاسی، با بیان اینکه حد مطلوب نمره اعتبارسنجی آشپزخانه‌ها و سالن‌های غذاخوری دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی ۴۰۰ است، ادامه داد: دانشگاه‌هایی که بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ نمره کسب کرده‌اند، عالی، دانشگاه‌هایی که بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ نمره کسب کرده‌اند خوب، دانشگاه‌هایی که بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ نمره کسب کرده‌اند متوسط و دانشگاه‌هایی که کمتر از ۱۰۰ نمره کسب کرده اند، ضعیف محسوب می شوند.
وی یادآور شد: در تحلیل نهایی آشپزخانه‌ها و سالن‌های غذاخوری دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی ارائه شده از سوی اداره رفاهی وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی کاشان با کسب مجموع نمره ۲۹۷، درجه اعتبار خوب را در بین ۵۷ دانشگاه علوم پزشکی کسب نموده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار