کد خبر: 900553
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹
رئیس امور قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی:
رئیس امور قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی از برگزاری مرحله شهرستانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم اداره اوقاف و امور خیریه خبر داد و گفت: مرحله شهرستانی از ۲۰ فروردین ماه تا ۲۶ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

حافظ ابراهیمی شرایط سنی برای شرکت در مسابقات را حداقل ۱۸ سال و حداکثر ۴۰ سال خواند و اظهار داشت: افرادی که زیر ۱۸ سال بوده اما دانش آموز نیستند نیز می توانند در مسابقات قرآنی اوقاف شرکت کنند.

وی افزود: این مسابقات در رشته های حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن کریم و همچنین قرائت تحقیق و ترتیل برگزار می شود.

رئیس امور قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: مسابقات رشته های معارف نیز همزمان با مسابقات قرآنی در ۳ عنوان شامل حفظ و معارف موضوعی قرآن، حفظ و معارف احادیث و تفسیر قرآن برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه هر شرکت کننده فقط مجاز به شرکت در یک رشته است، خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند برای ثبت نام در چهل‌ و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم به سایت مسابقات مراجعه کنند و در صورت عدم دسترسی به اینترنت می توانند به اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مراجعه کنند.

ابراهیمی با بیان اینکه نفرات اول تا سوم هر رشته به مسابقات استانی راه خواهند یافت، گفت: مرحله استانی این دوره از مسابقات قرآن کریم اداره اوقاف نیز از تاریخ ۱ تیر تا ۶ مرداد ماه برگزار خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر