کد خبر: 899315
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹
فرمانده انتظامی ایلام خبر داد
مردم با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال با خانه تکانی و خرید شب عید به جنب و جوش می افتند و با شور و شوق خاصی خود را برای استقبال از نوروز آماده می کنند. 

اما در این بین عده ای هستند که با فروش ترقه و مواد منفجره روزهای پایانی سال را به لحظاتی پراضطراب برای خانواده ها تبدیل می کنند.

مردم مواد محترقه انفجاری استفاده نکنند

سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی ایلام اظهار داشت: به مردم استان تاکید می کنیم که با توجه به این که در آستانه چهارشنبه آخر سال هستیم به توصیه های پلیس توجه کنند.

فرمانده انتظامی ایلام افزود: چهارشنبه آخر سال که یک ایام شادی است در گوشه ای از استان و یا در خانواده ها تبدیل به عزا نکنیم.

وی افزود: از مواد محترقه انفجاری خطرناک استفاده نکنند و نکته دوم این که با توجه به این که پنجشنبه آخر سال نزدیک است قطع به یقین در بین مردم کشورمان به ویژه استان رسم و رسوم سنتی است که به زیارت بقاع متبرکه و زیارت قبورشان می روند.

نظم و آرامش بهاری

یاری اضافه کرد: در این راستا از هم استانی درخواست می کنیم به توصیه های پلیس توجه کنند و از سبقت و سرعت غیر مجاز پرهیز کنند.

وی ظهار داشت: بر آن هستیم که یک نظم و آرامش بهاری خوبی را برای مردم رقم بزنیم از مواد محترقه خطرناک استفاده نکنند.

سردار یاری با اشاره به پنجشنبه آخر سال اضافه کرد: در پنجشنبه آخر سال  در بین مردم کشور به ویژه استان رفتن به زیارت بقاع متبرکه و قبور  به عنوان رسم و یک سنت است حتما به توصیه های پلیس راه توجه کنند از سرعت و سبقت خودداری کنند همکاری مستمری مردم استان در مسیر جاده ها با پلیس راه و راهور در سطح استان داشته باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر