کد خبر: 898555
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
برای نخستین بار انجام شد؛
مدير اداره بنادر و دريانوردي لنگه از صادرات 1300 تن محموله شیشه ساختمانی از طریق اين بندر به کشور قطر برای نخستین بار خبر داد.

مدير اداره بنادر و دريانوردي لنگه از صادرات 1300 تن محموله شیشه ساختمانی از طریق اين بندر به کشور قطر برای نخستین بار خبر داد.

قاسم عسكري نسب در اين باره اظهار داشت: يك هزار و 302 تن ورقه شیشه صادراتی به ارزش بیش از 10 میلیارد ریال برای مصارف ساختمانی از بندر لنگه به مقصد کشور قطر بارگیری و صادر شد.

وي با تاکید بر ضرورت بهره گیری از توان عملیاتی بنادر غرب هرمزگان برای توسعه صادرات کالاهای غیر نفتی کشور افزود: تکیه بر توان داخلی و استفاده از تمام ظرفیت های اقتصادی و صنعتی به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری همواره سرلوحه قرار دارد.

عسکری نسب اظهار داشت: بندر لنگه دارای بستر مناسب اقتصادی و همچنین امکانات تخصصی بندری مورد نیاز تخلیه و بارگیری انواع کالاهای صادراتی و وارداتی است که در راستای بازاریابی و تکریم مشتری و با مذاکراتی که با شرکت تولیدی شیشه اردکان بعمل آمد، نخستین محموله شیشه صادراتی متعلق به بخش خصوصی از طریق این بندر به مقصد کشور قطر ارسال شد.

مدير اداره بنادر و دريانوردي لنگه خاطرنشان کرد: باید از تمام ظرفیت های موجود در بنادر برای رونق بخشی به صادرات کالاهای غیر نفتی دارای ارزش افزوده استفاده نمایند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر