کد خبر: 897807
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
پسر كينه‌جو كه سه‌ماه قبل پس از تصادف عمدي مرد پولدار را در جنوب تهران به كام مرگ كشانده و از محل فرار كرده بود سرانجام به دام پليس افتاد.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت‌19:23 شامگاه جمعه 24 آذر‌ماه امسال مأموران كلانتري‌169 مشيريه با تماس شهروندي از تصادف مرگبار عابر پياده‌اي با خودروي‌206 با خبر و راهي محل شدند. 
مأموران در محل حادثه در خيابان مطلبي، كنار پارك بنفشه در ميان درختان پياده‌رو با جسد مردي حدوداً 60‌ساله كه كت و شلوار به تن داشت روبه‌رو شدند. بررسي‌هاي اوليه حكايت از اين داشت لحظاتي قبل مرد فوت شده در حالي كه از مغازه ميوه‌فروشي خارج شده خودروي‌206 سفيد رنگي با سرعت زياد وي را زير گرفته و به سرعت از محل گريخته است. 
مأموران در بازرسي بدني از مرد فوت شده شناسنامه وي به‌همراه سوييچ خودروي مزاد‌3 و يك فقره چك تضميني به مبلغ 33‌ميليون تومان و به همراه مقداري پول نقد كشف كردند. پس از مشخص شدن هويت مرد فوت شده به نام بهرام 62‌ساله، مأموران دقايقي بعد موفق شدند خودروي مزدا‌3 وي را در همان نزديكي كه كنار خيابان پارك شده بود، كشف كنند. همچنين مشخص شد وي در اين نزديكي‌ها چند دفتر فروش املاك و خانه دارد كه لحظاتي قبل از حادثه از دفتر كارش خارج شده است. يكي از شاهدان عيني گفت: داخل پارك بودم كه مرد فوت شده در حالي كه چند پلاستيك ميوه در دست داشت به داخل خيابان آمد كه ناگهان خودروي 206 سفيد رنگي كه راننده‌اش پسر جواني بود با سرعت زياد به اين مرد برخورد كرد. وي به هوا پرتاب شد و به زمين خورد و راننده پژو هم با سرعت از محل فرار كرد. 
همسر بهرام در تحقيقات پليسي گفت: شوهرم ساعت‌18 از دفتر محل كارش در سي‌متري صالحي خارج شده تا به دفترهاي ديگرش سركشي كند كه به من خبر دادند مرد پژو سواري او را زير گرفته و فرار كرده است. وي ادامه داد: بهرام دشمن زياد داشت و چندي قبل تعدادي او را تهديد به قتل كرده بودند و الان احتمال مي‌دهم راننده پژو، شوهرم را به عمد زيرگرفته و او را به قتل رسانده است. 
در حالي كه بررسي‌هاي دوربين‌هاي مداربسته محل حادثه نشان مي‌داد خودروي پژوي‌206 هنگام تصادف پلاكش را مخدوش كرده تا شناسايي نشود، كارشناسان پليس راهور پس از بررسي اعلام كردند در محل حادثه با توجه به سرعت گير داخل خيابان هيچ خط ترمزي قبل يا بعد از تصادف مشاهده نشده است. به همين سبب احتمال مي‌رود تصادف عمدي باشد. 
پس از اعلام نظريه كارشناسي تصادفات، پرونده وارد مرحله تازه‌اي شد و تيمي از كارآگاهان اداره‌دهم پليس‌آگاهي به دستور قاضي منافي آذر، بازپرس ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران براي بررسي حادثه وارد عمل شدند. 
مأموران در ادامه براي شناسايي راننده خودروي پژو تحقيقات گسترده‌اي را آغاز كردند تا اينكه در بررسي‌هاي فني موفق شدند صاحب خودروي پژو را كه پسر 21‌ساله‌اي به نام شاهين بود شناسايي كنند. بدين ترتيب مأموران شاهين را چند روز قبل بازداشت كردند. وي در بازجويي‌ها به تصادف مرگبار اعتراف كرد و گفت: من دانشجو هستم. بهرام را از چندين سال قبل مي‌شناسم. 13‌سال قبل پدرم معامله‌اي با بهرام انجام داد كه باعث اختلاف آنها شد. از آن روز به بعد از بهرام كينه به دل گرفتم. روز حادثه در نزديكي محل كارش كمين كردم تا بيرون آمد. او را دو ساعت تعقيب كردم تا در فرصت مناسب انتقام بگيرم تا اينكه خودرواش را نزديك ميوه فروشي پارك كرد و به داخل ميوه‌فروشي رفت‌. وقتي بيرون آمد او را زير گرفتم و فرار كردم. 
متهم براي ادامه تحقيقات و روشن شدن زوايايي پنهان اين حادثه به دستور قاضي منافي‌آذر در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار