کد خبر: 897044
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
درگيري مرگبار دو پسر عمو بر سر فروش مواد مخدر در جنوب تهران به مرگ يكي از آنها پايان يافت.
به گزارش خبرنگار ما، شامگاه يك‌شنبه ششم اسفندماه مأموران كلانتري‌151‌يافت‌آباد از درگيري خونين دو مرد جوان در نزديكي قهوه‌خانه‌اي با خبر و راهي محل شدند. 
مأموران در محل حادثه دريافتند لحظاتي قبل دو پسر عموي خلافكار به خاطر فروش مواد‌مخدر روبه‌روي قهوه‌خانه درگيري خونيني را  رقم زده‌اند كه در جريان آن يكي از پسر عمو‌ها كه 25‌ساله است با اصابت چاقوي ديگري به شدت زخمي و به بيمارستان منتقل مي‌شود. سپس مأموران براي بررسي و تحقيق بيشتر راهي بيمارستان شدند كه مشخص شد پسر 25‌ساله بر اثر شدت جراحات و خونريزي زيادي در بيمارستان به كام مرگ رفته است. با اعلام خبر قتل پسر جوان، پرونده وارد مرحله تازه‌اي شد و تيمي از كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي به دستور بازپرس ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران براي تحقيقات وارد عمل شدند. 
بررسي‌ها نشان داد دو پسر‌عمو كه به خاطر فروش مواد‌مخدر رقيب يكديگر بودند از قبل با هم اختلاف داشته تا اينكه زمان حادثه وقتي يكديگر را جلوي قهوه‌خانه مي‌بينند با هم درگير مي‌شوند.
همچنين مشخص شد قاتل پس از اينكه متوجه مي‌شود پسرعمويش به قتل رسيده است به مكان نامعلومي فرار مي‌كند. در پايان جسد مقتول براي انجام آزمايش‌هاي لازم به پزشكي قانوني فرستاده شد و تيمي از كارآگاهان تحقيقات خود را براي دستگيري قاتل فراري آغاز كردند. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار