کد خبر: 896926
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳
مدیرعامل شرکت آبفای البرزخبرداد
باآغاز اجرای عملیات پروژه لوله گذاری خط انتقال 900 میلی متری که با هدف افزایش ظرفیت برداشت آب سد طالقان انجام می شود،ساکنان مناطق کمالشهر ومهرشهر هم از آب سد طالقان برخوردار می شوند.

مدیرعامل شرکت آبفای البرز با اعلام این خبر اظهار داشت:طرح آبرسانی به کرج بزرگ درقالب پروژه افزایش برداشت آب از سد طالقان شامل احداث 12 کیلومترخط انتقال به اقطار 500 تا 900 میلی متر است که ازمهرماه 95 تا کنون 8 کیلومتر آن اجراشده وپیش بینی می شود 4 کیلومتر باقیمانده تا پایان خرداد 97 اجرا شود.

مهندس غلامرضارضایی فر درخصوص کلنگ زنی وعملیات اجرایی لوله گذاری با قطر 900 میلی متر که از6 اسفند ماه آغاز شد،بیان داشت:درقالب این پروژه 1800 متر لوله گذاری خط انتقال با هدف جبران کمبود آب مناطق کمالشهر ومهرشهر درفصول گرم سال اجرا می شود وبدین ترتیب با اختلاط آبهای سطحی با چاههای تامین کننده ،ساکنان این مناطق از آب کیفیت بالاتری برخوردار می شوند.

مهندس رضایی فر افزود:تا کنون 8 میلیارد تومان برای اجرای خطوط انتقال آب از سد طالقان درقالب طرح آبرسانی به کرج بزرگ صرف شده واعتبار مورد نیاز برای اجرای باقیمانده پروژه 4 میلیارد تومان برآوردمی شود.

وی میزان آب انتقالی از خط انتقال آب طالقان به مهرشهر وکمالشهر را 350 لیتر درثانیه ذکر کرد وگفت:پیش بینی می شود این خط 1800 متری طی چهار ماه به بهره برداری برسد


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار