کد خبر: 896896
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷
معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان خبر داد
معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان با اشاره به برنامه ممنوعیت صید برخی آبزیان در آبهای استان،گفت: طبق مصوبه کمیته مدیریت صید شیلات، صید هامور ماهیان از اول فروردین ماه تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده در آبهای این استان ممنوع است.

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان با اشاره به برنامه ممنوعیت صید برخی آبزیان در آبهای استان،گفت: طبق مصوبه کمیته مدیریت صید شیلات، صید هامور ماهیان از اول فروردین ماه تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده در آبهای این استان ممنوع است

مسعود بارانی اظهار داشت: براساس این تقویم صید ماهی حلوا سیاه و شوریده نیز از اول اردیبهشت ماه تا پایان خرداد ماه سال آینده در صیدگاههای این استان واقع در آبهای نیلگون خلیج فارس و دریای عمان ممنوع اعلام شده است.
وی با اشاره به تغییر زمان ممنوعیت صید ماهی حلوا سفید در سالهای اخیر، خاطرنشان کرد: با توجه به تغییرات آب و هوایی و اقلیمی و همچنین اظهار نظر جامعه صیادی زمان ممنوعیت صید این ماهی در چند سال اخیر به 15فروردین تا پایان اردیبهشت ماه تغییر یافته است.
بارانی زمان ممنوعیت صید میش ماهیان را نیز از15 مردادماه تا پایان شهریورماه سال آینده اعلام کرد.
این مقام مسئول با تاکید بر رعایت تقویم فصول ممنوعیت صید اظهار کرد: شیلات هرمزگان همه ساله با توجه به فصل تخم ریزی آبزیان به ویژه گونه های ارزشمند در آستانه فرارسیدن فصل بهار، نسبت به اعلام زمان ممنوعیت صید اقدام و اطلاع رسانی می کند.
طبق آمار شیلات هرمزگان، در حال حاضر بیش از 5 هزار فروند شناور غیر مجاز در نوار ساحلی استان صید می ‌کنند ،در حالی که تعداد قایق ‌های صیادی مجاز در این استان 4 هزار و 300 فروند است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر