کد خبر: 896786
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹
با هدف تسریع در ارائه خدمات:
سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع شهرداری سنندج گفت: با هدف تسریع در ارائه خدمات باید زیر ساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در شهرداری توسعه یابد.

به گزارش جوان از کردستان، کمال کاظمی در مراسم معارفه سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اظهار داشت: پیشرفت علم و ارتقاء دانش در عصر حاضر و تسهیل امورات زندگی روزمره با استفاده از فناوری‌های نوین باعث شده که تمامی دستگاه‌ها با هدف تسهیل در ارائه خدمات از شبکه‌های ارتباطی نوین استفاد کنند.

کاظمی بیان کرد: شهرداری‌ها بعنوان یک نهادی که بیشترین حجم خدمات را در سطح شهرها در راستای اداره امور شهرعهده دار هستند بیش از هر دستگاهی نیاز به استفاده از روش‌های نوین ارتباطی و اطلاعاتی دارد.

وی گفت: توسعه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در شهرداری‌ها در راستای تسریع در ارائه بسیاری از خدمات تاثیر گذار است.

کاظمی افزود: براساس چارت جدید شهرداری سازمانی تحت عنوان سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات در شهرداری سنندج فعالیت خود را آغاز نموده است.

وی عنوان کرد: هوشمندسازی فرایندها و یکپارچه‌سازی نرم‌افزارهای اطلاعاتی و آمارها توسط این سازمان می‌تواند بسیاری از مشکلات شهرداری‌ها را رفع کند.

کاظمی تاکید کرد: مدیریت طراحی و ایجاد سامانه‌های الکترونیکی و پنجره واحد شهری برای ارائه خدمات الکترونیکی به شهروندان از طریق اطلاع‌رسانی الکترونیکی، بروزرسانی پایگاه و بانک‌های اطلاعاتی، اسناد و مدارک، متون فنی شهرداری و بایگانی الکترونیک و سامانه‌های سازمان الکترونیک از مهم ترین اهداف سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری است.

وی تصریح کرد: جمع‌آوری، نگهداری، تجزیه و تحلیل، بروزرسانی آمار و اطلاعات در حوزه‌های مختلف شهرداری بروزرسانی زیرساخت امن شبکه‌های ارتباطی و مدیریت تهیه و اجرای طرح پرداخت‌های خرد و الکترونیک در مجموعه شهری از اولویت‌ها و وظایف این سازمان است.

معاون توسعه و مدیریت منابع شهرداری سنندج ابراز امیدواری نمود با الکترونیکی کردن خدمات شهرداری و پشتیبانی از نرم‌افزارهای نوین بتوانیم موجبات تسهیل در ارائه خدمات و رفاه و رضایتمندی شهروندان را فراهم نماییم.

در این مراسم با حکم صادر شده از سوی شهردار سنندج، کامبیز پوشنگ باقری بعنوان سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری منصوب شد.

باقری دارای مدرک کارشناسی عمران و کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی است و از سوابق اجرایی وی می‌توان به مدیر اداره املاک و مستغلات، مدیر شهرداری ناحیه ننله، معاون شهرسازی و معماری و مدیر عامل شرکت عمران و مسکن سازان استان کردستان اشاره نمود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر