کد خبر: 896741
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳
جانشین فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی خبر داد:
جانشین فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی گفت: 800 دانشجو از نقاط مختلف این استان در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور در دوران دفاع مقدس اعزام می شوند.

جانشین فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی گفت: 800 دانشجو از نقاط مختلف این استان در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور در دوران دفاع مقدس اعزام می شوند.

سرهنگ پاسدار محسن گلشن زاده جانشین فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی افزود: اعزام راهیان نور دانشجویی از 17 تا 15 اسفندماه جاری انجام می شود که بر این اساس یک گروه دانشجویان برادر و 2 گروه دانشجویان خواهر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می شوند.
وی توضییح داد: این دانشجویان به مدت چهار روز از مناطق عملیاتی والفجر هشت، شلمچه، خرمشهر، هویزه و محل عملیات فتح المبین در استان خوزستان بازدید می کنند.
جانشین فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: اردوگاه سردار شهید رحیم آنجفی در شهرستان خرمشهر، اردوگاه شهید مسعودیان شهر اهواز و اردوگاه شهید زین الدین شهرستان اندیمشک محل استقرار زائران مناطق عملیاتی در استان خوزستان است.
وی با بیان اینکه اعزام راهیان نور دانش آموزی نیز از 20 مهرماه امسال آغاز و در حال انجام است، بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی های از پیش تعیین شده، اعزام راهیان نور دانش آموزی تا 15 اسفندماه جاری ادامه دارد و در این مدت هشت هزار دانش آموز به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام می شوند.
سرهنگ پاسدار گلشن زاده اظهار کرد: هر کاروان راهیان نور دانش آموزی متشکل از 240 دانش آموز است که یک روحانی و یک راوی دفاع مقدس نیز در هر اتوبوس دانش آموزان را در این سفر معنوی همراهی می کنند.
وی گفت: راهیان نور عمومی نیز از 25 اسفندماه امسال آغاز و تا 15 فروردین سال آینده نیز ادامه دارد که مردم به صورت خودجوش به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس سفر می کنند.
وی اضافه کرد: تشریح و تبیین دستاوردهای دفاع مقدس برای نسل های سوم و چهارم انقلاب مهمترین هدف از اعزام راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار