کد خبر: 895723
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان اذربايجان شرقي:
حجت الاسلام والمسلمین فقیه مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان اظهارکرد: تعالیم مقدسه قرآن زمینه ساز بهبود رفتارهای شهروندی خواهد بود.
وی درسومین همایش قرآنی «تجربه ماندگار» یادآورشد: باید قدردان انقلاب باشیم که یکی از برکاتش مباحث فرهنگی و ترویج آن است؛ امام خمینی (ره) نیز به بحث فرهنگی تأکید زیادی داشتند.

وی با اشاره راهبردهای امام خمینی (ره) در مباحث فرهنگی گفت: امام خمینی(ره) میفرمودند تعالیم مقدسه قرآن را بیاموزید و به دیگران نیز آموزش دهید تا از این طریق جامعه ای پربرکت داشته باشیم و در این راستا بایستی جامعه با قرآن مأنوس شود.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان یکی از برکات انقلاب را همراستا بودن دین و سیاست دانسته و افزود :انقلاب ما نشان داد که دین و سیاست می توانند با همدیگر جامعه را به تعالی برسانند و این از نتایج بزرگ انقلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین فقیه توجه به شأن و منزلت بانوان را یکی دیگر از نتایج فرهنگی انقلاب دانسته و عنوان کرد: قبل از انقلاب شأن بانوان مورد توجه نبود ولی در حال حاضر در جامعه اسلامی منزلت زنان به قدری بالاست که بانوان در تصمیم‌گیری‌های کلان کشوری حضور و نقش پُر رنگی دارند

وی در پایان خاطرنشان کرد: اهتمام متولیان فرهنگی باید به امور قرآنی و گسترش فعالیت های قرآنی در جامعه باشد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر