کد خبر: 894784
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
فرمانده تیپ 40 ارتش:
فرمانده تیپ 40 محرک هجومی نزاجا گفت: ملت ایران نه تنها در این 40 سال از آرمان انقلابی و خط ولایت فقیه عدول نکرده و فاصله نگرفته‌اند بلکه امیدوارتر از همیشه در این مسیر گام برمی‌دارند.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اردبیل، کریم چشک در گرامی داشت روز نیروی هوایی و تجدید بیعت همافران با امام راحل در سال 57 اظهار کرد: امام راحل با اطمینان از بدنه مومن و انقلابی ارتش در همه مقاطع سعی کرد تا به نیروهای ارتش اطمینان و اعتماد داشته و زمینه پیروزی انقلاب اسلامی را با تکیه بر این سرمایه عظیم در کنار آحاد مردم فراهم کند.

وی عقبه ارتش را یک عقبه قابل اطمینان در دفاع از ارزش‌ها، آرمان‌ها و اهداف انقلابی و پایبند به خط ولایت توصیف و خاطرنشان کرد: امام راحل آنقدر به ارتش اطمینان داشت که بعد از ورود به میهن با بالگرد نیروی هوایی ارتش در بهشت زهرا حاضر شده و سخنرانی تاریخی خود را انجام دادند.

فرمانده تیپ 40 محرک هجومی نزاجا ادامه داد: ارتش قبل از پیروزی انقلاب به اشکال مختلف مخالفت خود را با کشتار مردم توسط رژیم شاهنشاهی اعلام کرده و حتی با به راه انداختن اعتصاب غذایی و راهپیمائی در پادگان سعی کردند تا همراهی خود را با حرکت انقلابی ملت نشان دهند.

چشک تجدید بیعت همافران را با امام و انقلاب در سال 57 صحنه‌ای تاریخی و به یادماندنی توصیف کرد و گفت: این برگ زرین در تاریخ این کشور همواره خواهد درخشید و ارتش به نیروهای مومن و وفادار خود به نظام و خط ولایت افتخار خواهد کرد.

وی یاد و خاطره شهدای ارتش را در هشت سال دفاع مقدس یادآور شد و بیان کرد: شهدایی همچون غفور جدی که در مکتب امام تعلیم دیده بودند در دوران دفاع مقدس با شجاعت و عزت تمام در حالی به شهادت رسیدند که در وصیت‌نامه این شهید والامقام می‌خوانیم که خواستار آن بوده تا پرچم کشورش کفنش باشد.

فرمانده تیپ 40 محرک هجومی نزاجا تصریح کرد: در جریان هشت سال دفاع مقدس و در دفاع از این کشور و مرز و بوم ارتش در همه ابعاد خود جانانه در مقابل شیطنت دشمنان ایستاد و اجازه نداد تا خاک این کشور جولانگاه حرکت دشمنان خبیث باشد.

چشک ستیزه‌جویی و عناد دشمنان را در مقابله با اهداف نظام اسلامی یادآور شد و بیان کرد: ملت ایران نه تنها اعتقادی به آمریکا و رژیم‌های سلطه‌جوی منطقه ندارند بلکه همواره از آنها اعلام بیزاری کرده و سعی داشتند تا در صحنه دفاع از دستاوردهای نظام حاضر باشند.

وی به دستاوردهای ارتش در 40 سال اخیر در تولید جنگنده‌های هوایی، زمینی و دریایی نظیر صاعقه، اذرخش، ناوشکن‌های سهند و سینا و همچنین خودکفایی در صنعت نیروی زمینی و تولید تانک ها و سامانه‌های موشکی هوشمند اشاره کرد و افزود: این دستاوردها و خودکفایی در عرصه نظامی دشمن را به شدت عصبانی کرده و ما هم اکنون جزو 30 کشوری در دنیا هستیم که در آب‌های آزاد حاضر شده‌ایم.

فرمانده تیپ 40 محرک هجومی نزاجا به عظمت راهپیمائی 22 بهمن در دفاع از خط ولایت و دستاوردهای انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: ما با توجه به حساسیت‌های دشمن سعی کردیم تا قدرت بازدارندگی خود را در همه عرصه‌ها بالا ببریم و در 22 بهمن امسال بار دیگر همراه با عموم مردم به صحنه می‌آئیم تا دوباره از حریم انقلاب و امام رهبر دفاع کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر