کد خبر: 893324
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴
رئیس تبلیغات اسلامی قروه:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه گفت: ایام فاطمیه فرصتی مناسب برای تبیین افکار و اندیشه‌های فاطمی برای اقشار مختلف است و باید از این فرصت‌ها در راستای کسب کمالات معنوی استفاده شود.

به گزارش جوان از کردستان، حجت‌الاسلام علی‌محسن منتشلو رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه در مراسم سوگواری حضرت زهرا(س) قروه، اظهار کرد: از جمله هنرهای حضرت زهرا سلام‌الله علیها می‌توان به خدامحوری و اخلاص آن حضرت اشاره کرد.

وی افزود: ایام فاطمیه فرصتی مناسب برای تبیین افکار و اندیشه‌های فاطمی برای اقشار مختلف است و باید از این فرصت‌ها در راستای کسب کمالات معنوی و اصلاح زندگی به سبک ائمه علیهم‌السلام استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر در تاریخ بررسی شود بعضی از انسان‌ها مربوط به زمان و مکان هستند اما در بین انسان‌ها عده‌ای هستند که فراتر از زمان و مکانند و در عرصه وجود حضور یافته‌اند که اینان عبارت از شایستگان و ماندگاران روی زمین هستند و حضرت زهرا(س) نمونه بارز این انسان‌هاست.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان قروه با اشاره به نزدیک بودن ایام‌الله دهه فجر به تشریح موقعیت زمانی و مکانی انقلاب پرداخت و گفت: امروز اقتدار ایران اسلامی در جهان و منطقه، گسترش فرهنگ ایستادگی و مقاومت، بیداری اسلامی در جهان و مبارزه با استکبار در کشورهای اسلامی و عدم وابستگی به بیگانگان همه از برکات انقلاب اسلامی است که باید قدردان آنها باشیم.

منتشلو ضمن دعوت جوانان به هوشیاری و پشتیبانی از ولایت فقیه، گفت: هجمه‌های دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز به بالاترین حد رسیده است و دشمن برای تحریف انقلاب اسلامی و انحراف قشر جوان و آینده‌ساز این مرز و بوم به هر دسیسه‌ای چنگ زده و هر ترفندی را عملی ساخته است.

وی اضافه کرد: باید جوانان را با توطئه‌های شوم دشمنان آگاه کرد چرا که دشمن امروز هویت دینی و ارزشی ما را نشانه گرفته و درصدد است تا از طریق انحراف قشر جوان به اهداف خود دست یابد.

وی در پایان دهه مبارک فجر را فرصت ارزشمندی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در جامعه خواند و گفت: باید از این فرصت بهترین استفاده را ببریم.

گفتنی است، این مراسم معنوی در دفتر امام جمعه شهرستان قروه و با حضور جمعی از مردم، مسوولان و روحانیون برگزار شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر