کد خبر: 892811
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶
مدیرکل آموزش‌های فنی و حرفه‌ای کردستان خبر داد
مدیرکل آموزش‌های فنی و حرفه‌ای کردستان از ارائه 3 میلیون 500 هزار نفر ساعت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در 16 مرکز دولتی در استان خبر داد.

به گزارش جوان از کردستان، سیدجمیل احمدی صبح امروز در روند بازید نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران و برادران شهرستان کامیاران

از حمایت‌های همه جانبه فرشادان از این اداره کل در راستای دستیابی به اهداف خود تقدیر و اظهار کرد: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان با دارا بودن 16 مرکز چارت‌دار دولتی و بیش از 130 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای سالانه به طور میانگین 3 میلیون و 500 هزار نفر – ساعت آموزش‌های مهارتی را در بخش دولتی و 1 میلیون و 250 هزار نفر – ساعت آموزش‌های مهارتی را در بخش خصوصی به مردم شریف استان کردستان در چهار حوزه صنعت، خدمات، کشاورزی و فرهنگ و هنر ارائه می‌کنم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان از آموزش‌های مهارتی به عنوان نمود عینی اقتصاد مقاومتی نام برد و اظهار داشت : کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان باید با حمایت دستگاه‌های اجرایی ذیربط در راستای فروش محصولات تولیدی خود مورد حمایت قرار گیرند.

وی تصریح کرد: به عنوان نمونه می‌توان در شهرستان کامیاران با همکاری شهرداری این شهر شاهد راه‌اندازی بازارچه فروش محصولات این عزیزان در راستای فروش و ایجاد اشتغال و درآمد پایدار در سطح شهرستان باشیم.

احمدی در پایان خواستار مساعت لازم توسط نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی در راستای تکمیل و بهره‌برداری از پروژه دو منظوره مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای این شهرستان شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر